experimentum.kz

STEAM жоба

Жер сілкінісінің табиғатын зерттеуге арналған сейсмограф пен инерциялық амортизатордың моделін құру

Жоба туралы ақпарат Бұл жобаны жасау арқылы оқушылар жер сілкінісінің табиғатын зерттеп, тектоникалық плиталардың түрлерін оқиды. Сейсмограф моделін құру және Arduino көмегімен деректерді визуализациялайтын болады. Сонымен қатар жер сілкінісін азайту шешімін жасауды үйренеді.

Жер сілкінісінің табиғатын зерттеуге арналған сейсмограф пен инерциялық амортизатордың моделін құру Read More »

Шексіз текше

Бұл жобада оқушылар геометриялық фигуралардың жазбасымен танысады. Сабақтарда олар өз қолдарымен шексіз текше жасайды, сонымен қатар параллелепипед және текше фигураларының элементтерін ажыратуды үйренеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.2 Геометриялық фигураларды бейнелеу және салу 3.3.2.3 кеңістіктік геометриялық фигураны (текше, тікбұрышты параллелепипед) жаймалау және оның моделін жинау

Шексіз текше Read More »

Электр жетекті кинематикалық жүйе макетін жобалау

Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар Феррис дөңгелегін өз қолдарымен жасайды. Және оның жұмыс істеу механизмімен танысады. Оқушылар Феррис дөңгелегін жасап қана қоймай, сонымен қатар құрылыс инженериясының дағдыларын игереді.

Электр жетекті кинематикалық жүйе макетін жобалау Read More »

С++ тілінде калькулятор жасау

Жоба туралы ақпарат С++ тілі қазіргі таңда кең қолданыстағы танымал бағдарламалау тілдерінің бірі. Сондықтан оқушылар бұл жобада  С++ тілімен танысу және онда калькулятордың кодын жазып үйренеді.

С++ тілінде калькулятор жасау Read More »

Ғарыш зымыраны

Бұл жобада оқушылар зымырандардың жерден қалай ұшатынын біледі. Бұл қалай жұмыс істейтінін түсіну үшін қағаздан зымыран жасап, оны реактивті күштің көмегімен іске қосады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1/4.2 Жер / Ғарыш 3.4.2.1 ғарышты игерудегі кейбір маңызды оқиғалар туралы айту;3.4.2.2 ғарыштың адамзат дамуындағы маңызын түсіндіру

Ғарыш зымыраны Read More »

Бұрын адамдар суды қалай алған?

Су – адам өміріндегі ең маңызды табиғи ресурстардың бірі. Бұрын адамдар таза тұщы суды қайдан және қлай алған? Сол турылы оқушылар осы жобада білетін болады. Сонымен қатар практикалық бөлімде инженерлік құрылғылардың бірі – су құдығын жасап практика жүзінде де бұл сұраққа жауап беретін болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.4 Табиғи ресурстар 3.3.4.2 негізгі құрамды зерттеу топырақ (құм, саз, қалдықтар өсімдіктер мен жануарлар, су, ауа);3.3.4.3 негізгі меншікті анықтау топырақ;3.3.4.1 кейбір организмдердің тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру3.4 топырақтың құнарлылығын құрамына қарай зерттеу

Бұрын адамдар суды қалай алған? Read More »

Қалай балықтар суға батып қайта шыға алады?

Неліктен балықтардың көпшілігі ешқашан мұхит түбіне батпайды және су бетіне қалқып кетпейді деп ойладыңыз ба? Қалай балықтар су астында жүзе алады? Балықтың денесі қалай жұмыс істейді? Оны білу үшін осы жобаны орындап көріңіз. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) кіші бөлімдері Оқыту мақсаттары 2.2 Жануарлар 3.2.2.2 жануарларды мекендеу ортасы бойынша ажырату

Қалай балықтар суға батып қайта шыға алады? Read More »

Көзі нашар көретіндерге арналған кедергілерді анықтайтын сенсорлы электронды көмекші

Жоба туралы ақпарат Технология мен интернеттің даму ғасырында зағиптар виртуалды байланыс пен ақпарат алу мүмкіндіктерін белсенді пайдаланады. Бұл жобада студенттер Arduino Uno көмегімен зағип адамдарға арналған ультрадыбыстық қабылдағышы бар таяқ жасайды.

Көзі нашар көретіндерге арналған кедергілерді анықтайтын сенсорлы электронды көмекші Read More »

Бағалы қағаздар

Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар бағалы қағаздардың түрлерімен және есептеу формулаларымен танысады. Бағалы қағаздардың иесіне пассивті табыс әкелетінін есептеу арқылы олардың артықшылықтарымен танысады және қаржылық білімі кеңейе түседі.

Бағалы қағаздар Read More »