experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым
Бастау

Жоба контент

STEAM лабороториясы

Лабораториялық жұмыс №16: «Сірке қышқылының қасиеттерін зерттеу»

Сипаттамасы:  Бұл жұмыс барысында оқушылар сірке қышқылының кейбір қасиеттерін зерттейді. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Оттекті және азоттекті  органикалық қосылыстар Карбон қышқылдары. №16 зертханалық жұмыс “Сірке қышқылының қасиеттерін зерттеу” 9.4.3.22 карбон қышқылдарының құрамын білу және сірке қышқылының химиялық қасиеттерін және оның қолданылуын сипаттау

Лабораториялық жұмыс №16: «Сірке қышқылының қасиеттерін зерттеу» Read More »

Лабораториялық жұмыс №15: «Азық-түлік құрамындағы көміртекті анықтау»

Сипаттамасы: Бұл тәжірибе оқушыларға көміртектің тек көмірде ғана емес, сонымен қатар біз күнделікті жейтін тағамдарда да бар екенін анық көруге көмектеседі. Қант пен макаронды қыздыру арқылы оқушылар органикалық заттардың ыдырау процесін бақылай алады.  Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Адам ағзасындағы химиялық элементтер Ағза құрамындағы кейбір химиялық элементтерді анықтау.№ 14 зертханалық тәжірибе “Сүйек құрамындағы кальцийді анықтау”.№ 15 зертханалық тәжірибе “Азық-түлік құрамындағы көміртекті анықтау” 9.5.1.3 адам ағзасындағы кальций мен темірдің рөлін түсіндіру;9.5.1.4 тамақ өнімдерінің құрамындағы көміртекті анықтау

Лабораториялық жұмыс №15: «Азық-түлік құрамындағы көміртекті анықтау» Read More »

Лабораториялық жұмыс №:10 «Судың кермектігін анықтау»

Сипаттамасы:  Тәжірибенің мақсаты – судың кермектігін анықтау. Оқушылар қайнату және сүзу әдістерінің ағын судың кермектігіне, оның құрамындағы минералды заттарға қалай әсер ететінін зерттейді. Нәтижелер судың сапасын бағалауға және судың әртүрлі тазалау әдістерінің тиімділігін салыстыруға көмектеседі. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Су Судың ластану себептері. Судың кермектігі.№10 зертханалық тәжірибесі “Судың кермектігін анықтау” 8.4.2.8 судың ластануының қауіптілігі мен себептерін анықтау, суды тазарту тәсілдерін түсіндіру;8.4.2.9 судың “кермектігін” анықтау және оны жою жолдарын түсіндіру;8.4.2.10 сусыз мыс (ІІ)сульфатының көмегімен суды анықтау әдістерін білу

Лабораториялық жұмыс №:10 «Судың кермектігін анықтау» Read More »

Лабораториялық жұмыс №14: «Жұмыртқа қабығына сірке қышқылының әсері»

Сипаттамасы:  Бұл тәжірибеде оқушылар сірке қышқылының кальцийдің бай көзі болып табылатын жұмыртқа қабығына әсерін зерттеп, макроэлементтің ағзадағы рөлі туралы қорытынды жасайды. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Адам ағзасындағы химиялық элементтер Ағза құрамындағы кейбір химиялық элементтерді анықтау.№ 14 зертханалық тәжірибе “Сүйек құрамындағы кальцийді анықтау”.№ 15 зертханалық тәжірибесі”Тамақ өнімдерінің құрамындағы көміртекті анықтау” 9.5.1.3 адам ағзасындағы кальций мен темірдің маңызын түсіндіру;9.5.1.4 тамақ өнімдерінің құрамындағы көміртекті анықтау

Лабораториялық жұмыс №14: «Жұмыртқа қабығына сірке қышқылының әсері» Read More »

Лабораториялық жұмыс №11-12: «Азот және аммиак молекулаларының моделі»

Сипаттамасы:  Жұмыс барысында оқушылар азот пен аммиак молекулаларының 3D модельдерін өз қолдарымен жасау, сондай-ақ виртуалды симуляцияны қолдану арқылы молекулалар құрылымы туралы білетін болады. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 17(VII), 16 (VI), 15 (V), 14(VІ) топтарының элементтері және олардың қосылыстары Азот. № 11 зертханалық тәжірибе”Азот молекуласының моделі”Аммиак.№ 12 зертханалық тәжірибе “Аммиак молекуласының моделі” 9.2.1.15 табиғаттағы азоттың қасиеттері мен азот айналымын түсіндіру9.1.4.6 аммиактың молекулалық, электронды және құрылымдық формулаларын түсіндіру

Лабораториялық жұмыс №11-12: «Азот және аммиак молекулаларының моделі» Read More »

Лабораториялық жұмыс №:17 «Ақуыз денатурациясы»

Сипаттамасы:  Зерттеу аясында оқушылар ақуыздың денатурация үрдісін зерттеуге бағытталған тәжірибе жүргізеді. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Құрамында оттегі бар және азот бар органикалық қосылыстар Аминқышқылдар. Ақуыздар.№ 17 зертханалық жұмыс: “Ақуыз денатурациясы” 9.4.3.27 ақуыздардағы α-аминқышқылдары арасындағы пептидтік байланыстың түзілуін түсіндіру;9.4.3.28 ақуыздың денатурация реакциясын зерттеу;9.4.3.29 ақуыздардың биологиялық маңызы мен қызметін түсіндіру

Лабораториялық жұмыс №:17 «Ақуыз денатурациясы» Read More »

Зертханалық жұмыс №2: “Ластанған ас тұзын тазарту”

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар Қоспаны бөлу әдістері. Зертханалық жұмыс «Ластанған ас тұзын тазарту». 7.4.1.5 қоспа түрлерін және оларды бөлу әдістерін білу; 7.4.1.6 қоспаларды бөлу бойынша тәжірибе жоспарлау және жүргізе алу

Зертханалық жұмыс №2: “Ластанған ас тұзын тазарту” Read More »

Зертханалық жұмыс №1: “Заттардың қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру”

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар Элемент, қоспа және қосылыс. 1-зертханалық жұмыс: “Заттар мен олардың қосылыстарын салыстыру.” 7.4.1.1 элементті (қарапайым зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну;7.4.1.2 таза зат бірдей атомдардан немесе молекулалардан тұратынын білу;7.4.1.3 ұғымдарды ажырату: элемент (қарапайым зат), қоспа және қосылыс;7.4.1.4 қоспаның құрамындағы бейтаныс заттарды тану үшін элементтердің және қосылыстардың физикалық қасиеттері туралы білімді пайдалану

Зертханалық жұмыс №1: “Заттардың қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру” Read More »

Лабораториялық жұмыс №11: «Соқыр дақты анықтау»

Сипаттамасы: Бұл жұмыста оқушылар соқыр дақты табу арқылы көру жүйесінің құпияларын ашады, сонымен қатар көздің түстерді қабылдау қасиетін зерттейді. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Координация және реттелу Таяқшалар мен құтышалардың, түкшелі жасушалардың құрылымы мен қызметі. Зертханалық жұмыс: “Соқыр дақты анықтау, түстерді араластыру тәжірибесі, ауа және сүйек өткізгіштігі”. 8.1.7.3 көру және есту рецепторларының құрылымын олардың функцияларымен байланыстыру

Лабораториялық жұмыс №11: «Соқыр дақты анықтау» Read More »

Лабораториялық жұмыс №10: «Есту өткірлігін анықтау»

Сипаттамасы: Сіз қаншалықты жақсы еститініңізді білгіңіз келе ме? Бұл жұмыста біз адамның есту өткірлігін өлшеуді үйренеміз. Бұл дегеніміз, біз қаншалықты тыныш дыбыстарды ести алатынымызды білетін боламыз. Есту өткірлігін есептеу үшін біз арнайы аудиофайлдар тыңдап, шекті деңгейді анықтаймыз. Шекті деңгей-бұл үнді ести алатын ең төменгі дыбыс деңгейі. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Координация және реттелу Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Есту бұзылыстарының себептері. Есту мүшесінің гигиенасы. Лабораториялық жұмыс “Есту қабілетінің ерекшеліктерін зерттеу (есту өткірлігін анықтау)” 8.1.7.2 есту қабілетінің ерекшеліктерін зерттеу және есту гигиенасының ережелерін сипаттау

Лабораториялық жұмыс №10: «Есту өткірлігін анықтау» Read More »