experimentum.kz

STEAM лабороториясы

Зертханалық жұмыс №5. Үйкеліс күшін зерттеу

Жұмыс туралы ақпарат Осы зертханалық жұмыс барысында сіз үйкеліс күші мен тіректің реакция күшінің бір біріне тура пропорционалды екендігіне көз жеткізесіз. Тіректің реакция күшін өзгерте отырып, үйкеліс күші қалай өзгеріп отыратынын бақылайсыз. Жанасу беттерінің аймағын өзгерте отырып, үйкеліс күшіне әсер етеді ме екенін көресіз. Үйкеліс коэффициентін есептейсіз.  Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Денелердің өзара әрекеттесуі Үйкеліс күші. Зертханалық жұмыс №5 «Cырғанау үйкеліс күшін зерттеу». үйкеліс күшінің тіректің реакция күшіне тәуелділігін анықтау;

Зертханалық жұмыс №5. Үйкеліс күшін зерттеу Read More »

Зертханалық жұмысы №4: Салқындату процесін зерттеу

Бұл зертханалық жұмыста сіз салқындату процесі туралы және су мысалында осы процесті қалай жоспарлау керектігін білесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Заттардың күйінің өзгеруі салқындату процесі. Зертханалық жұмысы № 4 “Салқындату процесін зерттеу” 7.1.1.5 салқындату процесін зерттеңіз, салқындату қисығын құрыңыз және оны талдаңыз, бөлшектердің кинетикалық теориясына сәйкес бақылауларыңызды түсіндіріңіз

Зертханалық жұмысы №4: Салқындату процесін зерттеу Read More »

Зертханалық жұмыс №9: Ауырсынуды сезінудегі көрудің рөлі

Бұл зертханада сіз ауырсынуды қабылдаудағы көрудің рөлі туралы білесіз. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Үйлестіру және реттеу Көру мүшесінің құрылысы. Көрінудің мағынасы. Көру қабілетінің бұзылуы. Көру мүшесінің гигиенасы.   Зертханалық жұмыс Көрнекі қабылдауды зерттеу (анықтама көру өткірлігі, көру аймағы)». Көру және оның аурулары туралы біліңіз   8.1.7.1 көрнекі қабылдау ерекшеліктерін зерттеу және көру гигиенасы ережелерін сипаттау  

Зертханалық жұмыс №9: Ауырсынуды сезінудегі көрудің рөлі Read More »

Сарамандық жұмыс. “Фотосинтез үдерісі қалай жүреді?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар суда қалқыған жапырақтардың көмегімен фотосинтез үдерісіне тәжірибе жасайтын болады. Оқушылар жарық, су және көмірқышқыл газының фотосинтез жылдамдығына қалай әсер ететінін және осы процестен оттегі мен глюкозаның қалай түзілетінін зерттейді. Сонымен қатар, фотосинтездің тіршілік үшін өте маңызды үдеріс екенін түсінетін болады.   Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру; 5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

Сарамандық жұмыс. “Фотосинтез үдерісі қалай жүреді?” Read More »

 Сарамандық жұмыс №5. “Пияз қабығы микропрепаратын сәулелі микроскоппен зерттеу”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар микроскоптың құрылымымен танысып, онымен жұмыс істеуді үйренетін болады. Микроскоппен зерттеуге уақытша микропрепарат ретінде пияз қабығын алып, оның жасушаларын зерттейтін болады.  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану; 5.4.2.4 уақытша микропрепарат дайындау;

 Сарамандық жұмыс №5. “Пияз қабығы микропрепаратын сәулелі микроскоппен зерттеу” Read More »

Сарамандық жұмыс. “Тұрақты микропрепараттарды сәулелі микроскоппен зерттеу”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар микроскоптың құрылымымен танысып, онымен жұмыс істеуді үйренетін болады. Микроскоппен зоология, ботаника, анатомия бойынша тұрақты микропрепараттарды зерттейтін болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану;

Сарамандық жұмыс. “Тұрақты микропрепараттарды сәулелі микроскоппен зерттеу” Read More »

Лабораториялық жұмыс №8. «Өсімдік бөлінділерінің ерекшеліктері»

Бұл практикалық жұмыс оқушыларға өсімдіктердегі судың бөліну механизмдері және олардың қоршаған ортаға бейімделуі туралы білімдерін кеңейтуге көмектеседі. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Бөліп шығару Өсімдіктердегі шығару өнімдері: фотосинтез және тыныс алудың бастапқы және соңғы өнімдері. өсімдік бөлінділерінің ерекшеліктерін зерттеу

Лабораториялық жұмыс №8. «Өсімдік бөлінділерінің ерекшеліктері» Read More »

Сарамандық жұмыс №4. Ерітіндідегі заттардың массалық үлесін қалай анықтауға болады?

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар ерітіндідегі заттардың массалық үлесін анықтау үшін ас тұзы ерітіндісімен жұмыс жасайды. Ас үй таразысының көмегімен заттардың массасын есептейді. Берілген формула арқылы ас тұзының массалық үлесін есептейді.           Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 5.3.2.3 құрамы белгілі ерітіндіні дайындау; 5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу;

Сарамандық жұмыс №4. Ерітіндідегі заттардың массалық үлесін қалай анықтауға болады? Read More »

Зертханалық жұмыс №8: Бейтараптандыру

Бұл зертханада сіз бейтараптандыру процесімен танысасыз. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Химиялық реакциялар   Табиғи қышқылдар мен сілтілер. Көрсеткіштер. Зертханалық жұмыс № 8 «Тұз қышқылын бейтараптандыру реакциясы» 7.3.4.4 Антацидтерді қолдану мысалында қышқылдарды бейтараптандыруды түсіну.

Зертханалық жұмыс №8: Бейтараптандыру Read More »

Лабораториялық жұмыс №1: «Өсімдік тұқымдары мен жемістерінен гербарий жасаймыз»

Бұл тәжірибелік жұмыс оқушылардың өсімдіктер систематикасы әлемімен танысуға, оларға тән ерекшеліктерді анықтау арқылы түрлерін ажыратуға мүмкіндік береді. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Тірі ағзалардың көптүрлілігі. Биосфера және экожүйелер Әртүрлі түрлерді сипаттау үшін бинарлы номенклатураны қолдану 9.1.1.1 әртүрлі түрлерді сипаттау үшін бинарлы номенклатураны қолдану; 9.1.1.2 өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін айрықша белгілері бойынша тану (анықтауыш көмегімен)

Лабораториялық жұмыс №1: «Өсімдік тұқымдары мен жемістерінен гербарий жасаймыз» Read More »