experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым

Жоба контент

Жаратылыстану

 Сарамандық жұмыс №5. “Пияз қабығы микропрепаратын сәулелі микроскоппен зерттеу”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар микроскоптың құрылымымен танысып, онымен жұмыс істеуді үйренетін болады. Микроскоппен зерттеуге уақытша микропрепарат ретінде пияз қабығын алып, оның жасушаларын зерттейтін болады.  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану; 5.4.2.4 уақытша микропрепарат дайындау;

 Сарамандық жұмыс №5. “Пияз қабығы микропрепаратын сәулелі микроскоппен зерттеу” Read More »

Сарамандық жұмыс. “Тұрақты микропрепараттарды сәулелі микроскоппен зерттеу”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар микроскоптың құрылымымен танысып, онымен жұмыс істеуді үйренетін болады. Микроскоппен зоология, ботаника, анатомия бойынша тұрақты микропрепараттарды зерттейтін болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану;

Сарамандық жұмыс. “Тұрақты микропрепараттарды сәулелі микроскоппен зерттеу” Read More »

Сарамандық жұмыс №4. Ерітіндідегі заттардың массалық үлесін қалай анықтауға болады?

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар ерітіндідегі заттардың массалық үлесін анықтау үшін ас тұзы ерітіндісімен жұмыс жасайды. Ас үй таразысының көмегімен заттардың массасын есептейді. Берілген формула арқылы ас тұзының массалық үлесін есептейді.           Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 5.3.2.3 құрамы белгілі ерітіндіні дайындау; 5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу;

Сарамандық жұмыс №4. Ерітіндідегі заттардың массалық үлесін қалай анықтауға болады? Read More »

Сарамандық жұмыс. “Қант кемпірқосағын қалай жасауға болады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар тағамдық бояу мен қантты сумен араластыру арқылы кемпірқосақ дайындайтын болады. Қант пен су таза затқа жатса, тағамдық бояу қоспаға жатады. Оқушылар оларды біріктіру арқылы жаңа қоспа дайындайды. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 5.3.2.1 қоспалар мен таза заттарды ажырату;

Сарамандық жұмыс. “Қант кемпірқосағын қалай жасауға болады?” Read More »

Сарамандық жұмыс №6. “Табиғи және жасанды талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмысты жасау арқылы оқушылар табиғи және жасанды талшық ұғымымен, олардың түрлерімен танысады. Жұмыс барысында түрлі тәжірибелер жасау арқылы талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайтын болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу 6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

Сарамандық жұмыс №6. “Табиғи және жасанды талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау” Read More »

Сарамандық жұмыс №5. “Ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болатынын үйренеді. Сілтілі орта мен қышқылды ортаның әрқайсысын қажетті мөлшерде қосып араластыру арқылы ортаны бейтараптындырады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру

Сарамандық жұмыс №5. “Ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болады?” Read More »

Сарамандық жұмыс №4. “Ерітіндінің pH ортасын сипаттау”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар табиғаттағы қышқылдық, сілтілік және бейтарап ортаны ажырата білуді және әмбебап индикатордың көмегімен ортаны анықтауды үйренеді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау;

Сарамандық жұмыс №4. “Ерітіндінің pH ортасын сипаттау” Read More »

Сарамандық жұмыс №3. “Атомның құрылымы қандай?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар атомның құрылымымен танысады. Оның моделін әзірлеу арқылы бөлшектерінің қалай орналасқанын білетін болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың құрылысы мен қасиеттері 6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу; 6.3.1.2 атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау;

Сарамандық жұмыс №3. “Атомның құрылымы қандай?” Read More »

Гидропондық бау бақша

Курс туралы Бұл жобада оқушылар өсімдіктерді топырақсыз жасанды ортада өсіру әдісімен, яғни гидропоникамен танысады. Гидропоникалық жүйені өздігінен жасап, өсімдік өседі. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.1 Өсімдіктер 3.2.1.1 фотосинтез процесінде өсімдіктердің оттегін бөлуін түсіндіру 3.2.1.2 өсімдіктердің қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларына бейімделу тәсілдерін түсіндіру (жылу, жарық және ылғал)

Гидропондық бау бақша Read More »

Жер шарының үшөлшемді моделі. Глобус

Біздің планетамыз-Жер және Біз осында тұрамыз. Бұл біздің үйіміз.Бұл жобада оқушылар Жердің не екенін, оның құрылымы қандай екенін біледі. Осының негізінде, оқушылар қағаздан Жердің макеті – Глобусты жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1/4.2 Жер / Ғарыш 3.4.1.1 жер сфераларын түсіндіру және графикалық түрде бейнелеу

Жер шарының үшөлшемді моделі. Глобус Read More »