experimentum.kz

3 сынып

Стетоскоп және рация

Бұл жобада оқушылар дыбыс көлемінің дыбыс көзі мен дыбыс қабылдағыштың арасындағы қашықтыққа тәуелділігін зерттейді. Осының негізінде оқушылар жүректің дыбысын тыңдайтын стетоскопты жасайды, ол арқылы олар жүрек соғысын тыңдап зерттейді. Сондай-ақ пластикалық стақандардан рация жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.3-Дыбыс 3.5.3.1 дыбыстың дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтықтан тәуелділігін түсіндіру

Стетоскоп және рация Read More »

Шағын-Суэлектрстанциясы (СЭС)

Бұл жобада оқушылар электр энергиясының көздерімен танысады. Қазақстан Республикасынның ірі суэлектр станцияларымен танысады. Сонымен қатар, қажетті материалдарды қолдана отырып, СЭС макетін өздігінен жасап шығарады және оның жұмыс істеу принципімен зерттейді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.5-электр тоғы 3.5.5.1 электр энергиясының көздерін анықтау;3.5.5.2 қарапайым электр тізбегін жинау3.5.5.3 қарапайым электр тізбектерін олардың элементтерін көрсете отырып, схемалар түрінде ұсыну

Шағын-Суэлектрстанциясы (СЭС) Read More »

Лабиринт ойыны

Бұл жобада оқушылар қарапайым материалдар мен магниттердің қасиеттерін қолдана отырып, лабиринт ойынын жасайды. Бұл жоба магнетизмді зерттеудің қызықты тәсілі. Оқушылар магнетизмнің қалай жұмыс істейтінін және неге магниттер тек белгілі бір материалдарды тартатынын зерттейді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.6 Магнетизм 3.5.6.1 магнит көмегімен түрлі металдардың магниттелуін зерттеу

Лабиринт ойыны Read More »

Сызбаларыңызды машинамен қайталаңыз

Сіз сутертті үленірек немесе кіші етіп көшіріп көргіңіз келіп пе еді? Егер сіз өзіңіздің суретіңізді үлкен немесе кіші көшірмесін жасауға тырыссаңыз, бөлшектерді дұрыс жеткізу өте қиын екенін түсінген боларсыз. Алайда, бұо жағдайда, пантограф деп аталатын машина көмектесе алады. Ол жоғары немесе төмен масштабтауға немесе бірдей мөлшерде жасауға болатын көшірмелерді жасайды. Бұл сабақта сіз өзіңіздің пантографыңызды жасайсыз, содан кейін сызбаларыңызды қайталайсыз. Оның сызбаларды қалай үлкейтетінін, кішірейтетенін немесе төңкеретінін түсінуге болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1-Күштер мен қозғалыс 3.5.1.4 күш әрекетінің бағытын анықтау

Сызбаларыңызды машинамен қайталаңыз Read More »

Голдберг машинасы

Бұл жобада оқушылар Голдберг машинасын жасап, соның мысалында үйкеліс күшінің, серпімділік және ауырлық күштерінің қалай жұмыс істейтінін көреді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1- Күштер мен қозғалыс 3.5.1.1 серпімділік күшін зерттеу3.5.1.2 ауырлық күшін зерттеу3.5.1.3 үйкеліс күшін зерттеу

Голдберг машинасы Read More »

Шексіз текше

Бұл жобада оқушылар геометриялық фигуралардың жазбасымен танысады. Сабақтарда олар өз қолдарымен шексіз текше жасайды, сонымен қатар параллелепипед және текше фигураларының элементтерін ажыратуды үйренеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.2 Геометриялық фигураларды бейнелеу және салу 3.3.2.3 кеңістіктік геометриялық фигураны (текше, тікбұрышты параллелепипед) жаймалау және оның моделін жинау

Шексіз текше Read More »

Ғарыш зымыраны

Бұл жобада оқушылар зымырандардың жерден қалай ұшатынын біледі. Бұл қалай жұмыс істейтінін түсіну үшін қағаздан зымыран жасап, оны реактивті күштің көмегімен іске қосады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1/4.2 Жер / Ғарыш 3.4.2.1 ғарышты игерудегі кейбір маңызды оқиғалар туралы айту;3.4.2.2 ғарыштың адамзат дамуындағы маңызын түсіндіру

Ғарыш зымыраны Read More »

Бұрын адамдар суды қалай алған?

Су – адам өміріндегі ең маңызды табиғи ресурстардың бірі. Бұрын адамдар таза тұщы суды қайдан және қлай алған? Сол турылы оқушылар осы жобада білетін болады. Сонымен қатар практикалық бөлімде инженерлік құрылғылардың бірі – су құдығын жасап практика жүзінде де бұл сұраққа жауап беретін болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.4 Табиғи ресурстар 3.3.4.2 негізгі құрамды зерттеу топырақ (құм, саз, қалдықтар өсімдіктер мен жануарлар, су, ауа);3.3.4.3 негізгі меншікті анықтау топырақ;3.3.4.1 кейбір организмдердің тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру3.4 топырақтың құнарлылығын құрамына қарай зерттеу

Бұрын адамдар суды қалай алған? Read More »

Қалай балықтар суға батып қайта шыға алады?

Неліктен балықтардың көпшілігі ешқашан мұхит түбіне батпайды және су бетіне қалқып кетпейді деп ойладыңыз ба? Қалай балықтар су астында жүзе алады? Балықтың денесі қалай жұмыс істейді? Оны білу үшін осы жобаны орындап көріңіз. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) кіші бөлімдері Оқыту мақсаттары 2.2 Жануарлар 3.2.2.2 жануарларды мекендеу ортасы бойынша ажырату

Қалай балықтар суға батып қайта шыға алады? Read More »