experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым
Бастау

Жоба контент

5 сынып

Сарамандық жұмыс. “Қазақстанның Қызыл кітабын құрастыру”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар қазақ даласындағы жойылу қаупі бар, қорғауға алынған жануарлар, құстар және өсімдіктерге зерттеу жүргізеді. Әр облыстан бір жануар немесе бір өсімдікті зерттеп, жұмыс парағына деректерді толтырады. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары ЭКОЛОГИЯ ЖӘНЕ ТҰРАҚТЫ ДАМУ Табиғатты қорғау 5.6.3.1 Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелерін атау; 5.6.3.3 Қазақстан Республикасының Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау

Сарамандық жұмыс. “Қазақстанның Қызыл кітабын құрастыру” Read More »

Сарамандық жұмыс №7. “Террариум жасаймыз”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар экожүйе ұғымымен танысады. Жасанды (антропогендік) экожүйенің бір түрі – террариумды қолдан жасайды. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Экология және тұрақты даму Экожүйелер 5.6.1.1 экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау; 5.6.1.2 экожүйе түрлерін жіктеу;

Сарамандық жұмыс №7. “Террариум жасаймыз” Read More »

Сарамандық жұмыс №6. “Жылу оқшаулау әдістерін салыстыру”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмысты жасау оқушыларға әртүрлі жылу оқшаулағыш материалдардың тиімділігін іс жүзінде бағалауға және салыстыруға, сондай-ақ деректерді бақылау және талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Энергия және қозғалыс Энергия түрлері мен көздері 5.5.1.3 термометрді пайдалана отырып температураны өлшеу; 5.5.1.4 ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру;

Сарамандық жұмыс №6. “Жылу оқшаулау әдістерін салыстыру” Read More »

Сарамандық жұмыс. “Фотосинтез үдерісі қалай жүреді?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар суда қалқыған жапырақтардың көмегімен фотосинтез үдерісіне тәжірибе жасайтын болады. Оқушылар жарық, су және көмірқышқыл газының фотосинтез жылдамдығына қалай әсер ететінін және осы процестен оттегі мен глюкозаның қалай түзілетінін зерттейді. Сонымен қатар, фотосинтездің тіршілік үшін өте маңызды үдеріс екенін түсінетін болады.   Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру; 5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

Сарамандық жұмыс. “Фотосинтез үдерісі қалай жүреді?” Read More »

 Сарамандық жұмыс №5. “Пияз қабығы микропрепаратын сәулелі микроскоппен зерттеу”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар микроскоптың құрылымымен танысып, онымен жұмыс істеуді үйренетін болады. Микроскоппен зерттеуге уақытша микропрепарат ретінде пияз қабығын алып, оның жасушаларын зерттейтін болады.  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану; 5.4.2.4 уақытша микропрепарат дайындау;

 Сарамандық жұмыс №5. “Пияз қабығы микропрепаратын сәулелі микроскоппен зерттеу” Read More »

Сарамандық жұмыс. “Тұрақты микропрепараттарды сәулелі микроскоппен зерттеу”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар микроскоптың құрылымымен танысып, онымен жұмыс істеуді үйренетін болады. Микроскоппен зоология, ботаника, анатомия бойынша тұрақты микропрепараттарды зерттейтін болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану;

Сарамандық жұмыс. “Тұрақты микропрепараттарды сәулелі микроскоппен зерттеу” Read More »

Сарамандық жұмыс №4. Ерітіндідегі заттардың массалық үлесін қалай анықтауға болады?

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар ерітіндідегі заттардың массалық үлесін анықтау үшін ас тұзы ерітіндісімен жұмыс жасайды. Ас үй таразысының көмегімен заттардың массасын есептейді. Берілген формула арқылы ас тұзының массалық үлесін есептейді.           Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 5.3.2.3 құрамы белгілі ерітіндіні дайындау; 5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу;

Сарамандық жұмыс №4. Ерітіндідегі заттардың массалық үлесін қалай анықтауға болады? Read More »

Сарамандық жұмыс. “Қант кемпірқосағын қалай жасауға болады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар тағамдық бояу мен қантты сумен араластыру арқылы кемпірқосақ дайындайтын болады. Қант пен су таза затқа жатса, тағамдық бояу қоспаға жатады. Оқушылар оларды біріктіру арқылы жаңа қоспа дайындайды. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 5.3.2.1 қоспалар мен таза заттарды ажырату;

Сарамандық жұмыс. “Қант кемпірқосағын қалай жасауға болады?” Read More »

Бюджетті қаржылық жоспарлау. Монополия ойыны

Бұл жобада оқушылар өздерінің (жеке/отбасылық) қаржысын зерттейді. Қаржылық сауаттылықты үйреніп, айлық кірістер мен шығыстарды анықтаңыз. Сонымен қатар, жалпы бюджетті дұрыс бөлу мақсатында және монополия ойынын пайдалана отырып, қаржылық сауаттылық дағдыларын дамытатын болады.

Бюджетті қаржылық жоспарлау. Монополия ойыны Read More »

Күн желдеткіші

Бұл жобада оқушылар болашақ инженерлердің рөлін атқарады. Күн энергиясын қолдану аясымен танысып, солардың мысалы ретінде күн батареясымен жұмыс істейтін, электр қозғалтқышы бар желдеткіш орналасқан демалыс орнынның моделін құрастыру қажет.

Күн желдеткіші Read More »

Powered by WordPress