experimentum.kz

STEAM жоба

Құлақтар: дизайн, өлшем және пішін маңызды ма?

Курс туралы Сіз бұрын соңды шудың қай жақтан шығып жатқанынын, қалай шығатынына қызығушылық танытып көрдіңізбе?Мүмкін сіз дыбысты жақсы естисіз деп үміттеніп, басыңызды бұрдыңыз немесе қолыңызды құлағыңыздың артына қойдыңыз. Егер құлақты үлкен етіп жасаса ше? Өйткені, ерекше есту қабілеті бар кейбір жануарлардың, мысалыға сервал сияқты үлкен құлақтары бар (жабайы мысықтың бір түрі), олар тышқанның жер астына түсіп жатқанын ести алады. Құстар тіпті бүкіл басын сыртқы құлақ ретінде пайдаланады деп саналады. Бұл жобада сіз есту қабілетін жақсартуға көмектесетін кеңестер іздеп, жануарлардың құлағын зерттей отырып, құлақ пішіндері секілді, есту құралын жасап, сынап көресіз. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.3 Адам 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың функцияларын атау

Құлақтар: дизайн, өлшем және пішін маңызды ма? Read More »

Аралардың ұясы

Курс туралы Бұл жоба аралар мысалында табиғаттың математикалық заңдармен байланысын көрсетеді. Алтыбұрыш – алты қабырғасы бар көпбұрыш. Сабақта «Неліктен аралар ұяларын алтыбұрыш түрінде салады?» деген сұраққа жауап береді. Сонымен қатар оқушылар әртүрлі пішіндерден ара ұяларын жасап, бұрыш түрлері туралы түсініктерін жетілдіреді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі 2.3.1.1 жазық фигуралардың жазықтығы, бұрыштары (тік, өткір, доғал) түрлері туралы түсінікке ие болу, осы фигураларды, кеңістіктік фигураларды салу; текше, шар, цилиндр, конус, пирамида және олардың элементтерін атау; 2.3.1.2 жазық фигураларды атау, жіктеу, сипаттау, бейнелеу; қоршаған әлемдегі жазық фигуралардың мысалдарын табу

Аралардың ұясы Read More »

Өсімдіктер жинағы

Курс туралы Жоба «Жиындар және олармен жасалатын амалдар» тақырыбын үйренудің негізін салуға арналған. Оқушылар әртүрлі өсімдіктермен танысады және өсімдіктерді екі топқа бөледі. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1 Жиындар және олармен операциялар 2.4.1.3 диаграммадағы жиындар мен олардың элементтерін белгілеу, жиындардың бірігуіне және қиылысуына жиындарға элементтердің тиістілігін анықтау

Өсімдіктер жинағы Read More »

Спирограф жасаймыз

Курс туралы Бұл жобада оқушылар абстрактілі ойлауды дамытады және спирограф моделін құрастыру арқылы жазық модельдеуді үйренеді. Сондай-ақ, оқушылар трафаретпен және циркульмен жұмыс істеуді үйренеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.4 Заттардың комбинациясы 2.4.4.1 қоршаған ортадағы заттардан “үш-үш” комбинациялар жиынтығын құру

Спирограф жасаймыз Read More »

Бағанды диаграмма

Курс туралы Диаграммалар барлық жерде кездеседі! Жұмыста, мектепте, өмірде. Біз әрдайым диаграммаларды сызамыз, бірақ оны басқаша жасауға болады. Бұл жобада оқушылар диаграмманың не екенін және диаграмманың қандай түрлері бар екенін біледі. Олар өз қолдарымен бағанды диаграмма жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1 Есептер және математикалық модель 4.5.1.2** есептерді шығару процесінде биіктік, ені, ұзындығы, көлемі ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану

Бағанды диаграмма Read More »

Таразы

Курс туралы Бұл жоба оқушыларды таразының құрылғысымен және жұмыс істеу принципімен таныстыруға бағытталған. Жобаның бірінші бөлімінде оқушылар таразы тарихымен және таразыда қолданылатын өлшем бірліктерімен таныстырылады. Жобаның екінші бөлімінде оқушылар таразы макетін жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 1.3 Өлшемдер мен өлшем бірліктері 2.1.3.1 әртүрлі өлшеу құралдарының шкалаларын бір-бірінен ажырату және шамалардың тиісті мәндерін анықтау;

Таразы Read More »

Пифагор теоремасы

Курс туралы Бұл жобада оқушылар негізгі формулалар мен олардың дәлелдерімен танысады. Сондай-ақ Пифагор теоремасын жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 4.3.1.4 суретте бейнеленген құрама фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтау

Пифагор теоремасы Read More »

Командалық пирамида

Курс туралы Бұл жоба оқушылардың топта жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Жобаның бірінші бөлімінде оқушылардан құралған команданың әрбір мүшесі өзінің тетраэдрін құруы керек. Жобаның екінші бөлігінде бүкіл команда пирамида алу үшін тетраэдраларды біріктіреді. Соңғы кезеңде барлық командалар бір ортақ пирамида алу үшін пирамидаларды біріктіреді. Оқушыларды төрт топқа бөлу ұсынылады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.2 геометриялық фигуралардың өзара орналасуы 1.3.2.5 жазық фигуралардың үлгілерін жасау және олардан композициялар жасау

Командалық пирамида Read More »

Тамшылатып суару әдісі

Курс туралы Бұл жобада оқушылар әртүрлі тұқымдар отырғызады және инфузия жүйесін қолдана отырып тамшылатып суару әдісін қолданады. Тамшылатып суару суды үнемді пайдаланудың ең тиімді әдісі. Шынында солайма, тексеріп көрелік?! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.1 Өсімдіктер 4.2.1.1 қоректік тізбегіндегі өсімдіктердің рөлін анықтау 4.2.1.2 өсімдіктердің өмірлік циклын сипаттау 4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау 4.2.1.4 тұқымның таралу тәсілдерін сипаттау4.2.1.5 төменгі және жоғары өсімдіктерді ажырату 4.2.1.6 өсімдіктерді қорғау тәсілдерін ұсыну

Тамшылатып суару әдісі Read More »

Мёбиус жолағы

Курс туралы Бұл жоба оқушыларды Мобиус жолағымен таныстыруға және логикалық және кеңістіктік ойлауды дамытуға бағытталған. Жобаның бірінші бөлімінде оқушылар Мобиус жолағын талқылайды. Жобаның екінші бөлімінде оқушылар Мобиус жолағының макетін жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.2 Геометриялық фигураларды салу 1.3.2.2 Берілген ұзындық бойынша кесінді сызу

Мёбиус жолағы Read More »