Феррис дөңгелегі
Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар Феррис дөңгелегін өз қолдарымен жасайды. Және оның жұмыс істеу механизмімен танысады. Оқушылар Феррис дөңгелегін жасап қана қоймай, сонымен қатар құрылыс инженериясының дағдыларын игереді.
Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар Феррис дөңгелегін өз қолдарымен жасайды. Және оның жұмыс істеу механизмімен танысады. Оқушылар Феррис дөңгелегін жасап қана қоймай, сонымен қатар құрылыс инженериясының дағдыларын игереді.
Неліктен балықтардың көпшілігі ешқашан мұхит түбіне батпайды және су бетіне қалқып кетпейді деп ойладыңыз ба? Қалай балықтар су астында жүзе алады? Балықтың денесі қалай жұмыс істейді? Оны білу үшін осы жобаны орындап көріңіз. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) кіші бөлімдері Оқыту мақсаттары 2.2 Жануарлар 3.2.2.2 жануарларды мекендеу ортасы бойынша ажырату
Қалай балықтар суға батып қайта шыға алады? Read More »
Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар бағалы қағаздардың түрлерімен және есептеу формулаларымен танысады. Бағалы қағаздардың иесіне пассивті табыс әкелетінін есептеу арқылы олардың артықшылықтарымен танысады және қаржылық білімі кеңейе түседі.
Кадрлы анимация – оқушыларды кино түсіру әлемімен таныстырудың тамаша тәсілі. Бұл жобада оқушылар қолындағы материалдарды пайдалана отырып, өз анимациясын жасайды.
Телефонға кадрлы анимация түсіру Read More »
Жоба туралы ақпарат Технология мен интернеттің даму ғасырында зағиптар виртуалды байланыс пен ақпарат алу мүмкіндіктерін белсенді пайдаланады. Бұл жобада студенттер Arduino Uno көмегімен зағип адамдарға арналған ультрадыбыстық қабылдағышы бар таяқ жасайды.
Ультрадыбыстық қабылдағышы бар таяқша Read More »
Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар банк қызмет түрлері: депозит және несиемен танысады. Депозиттің есептеу формуласы арқылы табысты есептеп үйренеді. Несие төлем түрлерін есептеу арқылы өзара артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырып, тиімдісін таңдауды үйренеді.
Банк қызметтері: депозит және несие Read More »
Жоба туралы ақпарат Біз пайдаланатын энергияның басым бөлігі мұнай мен көмірден алынады, бірақ табиғи газдан алынатын энергия көлемі де өсуде. Бірақ бұл энергияның ең жаман жағы да бар біз қазір қолданамыз , дем алатын ауа денсаулығымызға зиян тигізеді. Біздің планетамыздың барлық зиянды компоненттерін ауыстыру үшін болашақ энергиясы жасалды. Осыған байланысты осы жобада оқушылар болашақтың маңызды энергиясының бірі “Жел энергиясын” жасайды. Және де Қазақстан Республикасының қолданыстағы жел генераторларымен танысады.
Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар автономды үй жасайды. Автономды үйдің басты артықшылығы – оның жабдықтау желілерінен тәуелсіздігі (электр, су құбыры, газ, кәріз). Бұл автономдылық энергия ресурстарын (жылу мен электр энергиясын) дербес генерациялау және оларды ақылға қонымды жұмсау және үнемдеу арқылы қамтамасыз етіледі.
Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар табиғатты таза ұстаудың маңыздылығын біледі және суды тазарту үшін сүзгі жасайды. Оқушылардың алдында ең таза сүзілген суды алу үшін қандай сүзгі материалдарын пайдалану керектігін анықтау міндеті тұр.
Суды ластанудан қалай қорғауға болады?! Read More »
Бұл сабақта оқушылар қолда бар материалдардан жасалған гармоника тәрізді өз құралдарын жасайды және зерттейді. Қуанышымызға орай, әдемі шу шығару – бұл жай ғана өнер емес, сонымен қатар ғылым! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) кіші бөлімдері Оқыту мақсаттары 5.3-дыбыс. Дыбыстарды деңгей бойынша жіктеу 2.5.3.1 дыбыс көздерін жіктеу
Өзіңіздің Гармоникаңызды Жасаңыз! Read More »