experimentum.kz

STEAM лабороториясы

Сарамандық жұмыс. “Қант кемпірқосағын қалай жасауға болады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар тағамдық бояу мен қантты сумен араластыру арқылы кемпірқосақ дайындайтын болады. Қант пен су таза затқа жатса, тағамдық бояу қоспаға жатады. Оқушылар оларды біріктіру арқылы жаңа қоспа дайындайды. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 5.3.2.1 қоспалар мен таза заттарды ажырату;

Сарамандық жұмыс. “Қант кемпірқосағын қалай жасауға болады?” Read More »

Сарамандық жұмыс №6. “Табиғи және жасанды талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмысты жасау арқылы оқушылар табиғи және жасанды талшық ұғымымен, олардың түрлерімен танысады. Жұмыс барысында түрлі тәжірибелер жасау арқылы талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайтын болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу 6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

Сарамандық жұмыс №6. “Табиғи және жасанды талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау” Read More »

Сарамандық жұмыс №5. “Ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болатынын үйренеді. Сілтілі орта мен қышқылды ортаның әрқайсысын қажетті мөлшерде қосып араластыру арқылы ортаны бейтараптындырады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру

Сарамандық жұмыс №5. “Ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болады?” Read More »

Сарамандық жұмыс №4. “Ерітіндінің pH ортасын сипаттау”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар табиғаттағы қышқылдық, сілтілік және бейтарап ортаны ажырата білуді және әмбебап индикатордың көмегімен ортаны анықтауды үйренеді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау;

Сарамандық жұмыс №4. “Ерітіндінің pH ортасын сипаттау” Read More »

Сарамандық жұмыс №3. “Атомның құрылымы қандай?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар атомның құрылымымен танысады. Оның моделін әзірлеу арқылы бөлшектерінің қалай орналасқанын білетін болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың құрылысы мен қасиеттері 6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу; 6.3.1.2 атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау;

Сарамандық жұмыс №3. “Атомның құрылымы қандай?” Read More »

Зертханалық жұмыс №7: pH өлшеуі

Бұл зертханалық жұмыста сіз индикаторды өзіңіз жасауды және рН өлшеуді үйренесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Химиялық реакциялар Табиғи қышқылдар мен сілтілер. Индикаторлар. № 7 зертханалық тәжірибе “ерітінділер ортасының қышқылдығы мен сілтілігін зерттеу”.               7.3.4.1 “қышқылдық” және “сабындылық” қасиеттері кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екенін білу; 7.3.4.2 химиялық индикаторларды білу-метил қызғылт сары, лакмус, фенолфталеин және олардың әртүрлі ортадағы түсінің өзгеруі; 7.3.4.3 РН шкаласы негізінде әмбебап индикаторды пайдалана отырып, қышқылдар мен сілтілерді анықтай білу;

Зертханалық жұмыс №7: pH өлшеуі Read More »

Зертханалық жұмыс №6: Химиялық реакцияның жылдамдығына әсер ететін факторлар

Бұл зертханада сіз сода мен сірке суының реакциясының мысалын қолдана отырып, температураның реакция жылдамдығына қалай әсер ететінін білесіз. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Химиялық реакциялардың жылдамдығы Химиялық реакциялардың жылдамдығы. Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар. Зертханалық тәжірибе №6 «Концентрация температурасы мен бөлшектердің мөлшерінің реакция жылдамдығына әсері» 9.3.2.1 реакция жылдамдығы түсінігін түсіндіру; 9.3.2.2 реакция жылдамдығына әсер ететін факторларды анықтау және оларды бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан түсіндіру

Зертханалық жұмыс №6: Химиялық реакцияның жылдамдығына әсер ететін факторлар Read More »

Зертханалық жұмыс №7: Ле Шателье Принципі

Бұл зертханалық жұмысында сіз Ле Шателье принципінің диссоциация реакцияларына рөлін білесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Қайтымды реакциялар химиялық реакциялардың қайтымдылығы және қайтымсыздығы. Химиялық тепе-теңдік.                    № 7 “химиялық тепе-теңдіктің орын ауыстыруы”зертханалық тәжірибесі   9.3.3.1 қайтымды және қайтымсыз реакцияларды білу; 9.3.3.2 тепе-теңдікті динамикалық процесс ретінде сипаттаңыз және Ле Шателье Браун принципі бойынша химиялық тепе-теңдіктің жылжуын болжаңыз; 9.3.3.3 жағдайлардың өзгеруінің химиялық реакция жылдамдығына және химиялық тепе-теңдік күйіне әсерін түсіну және ажырату; 9.3.3.4 химиялық тепе-теңдікті бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан түсіндіру

Зертханалық жұмыс №7: Ле Шателье Принципі Read More »

Зертханалық жұмыс №3: Металдардың қышқылдармен әрекеттесуі

Бұл зертханалық жұмыста сіз темірдің сірке қышқылымен әрекеттесуін зерттейсіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Металдардың белсенділігін салыстыру   Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. Зертханалық тәжірибе №. 3 «Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі» 8.2.4.4 Әр түрлі металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесу реакцияларын оқу; 8.2.2.5 Металдардың қышқылдармен реакция теңдеулерін құрастыру»

Зертханалық жұмыс №3: Металдардың қышқылдармен әрекеттесуі Read More »

Зертханалық жұмыс №6: Жану үдерісі

Осы зертханалық жұмыста сіз жану процесі туралы білесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Ауа. Жану Реакция   Ауа. Ауа құрамы. Лабораториялық тәжірибе № 6 “Жану свечи”   7.3.1.1 білуге ауаның құрамы; 7.3.1.2 білу-бұл жанған заттардың жұмсалады оттегі құрамына кіретін ауаның; 7.3.1.3 атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңыздылығын түсіну

Зертханалық жұмыс №6: Жану үдерісі Read More »