experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым
Бастау

Жоба контент

STEAM лабороториясы

Сарамандық жұмыс. “Фотосинтез үдерісі қалай жүреді?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар суда қалқыған жапырақтардың көмегімен фотосинтез үдерісіне тәжірибе жасайтын болады. Оқушылар жарық, су және көмірқышқыл газының фотосинтез жылдамдығына қалай әсер ететінін және осы процестен оттегі мен глюкозаның қалай түзілетінін зерттейді. Сонымен қатар, фотосинтездің тіршілік үшін өте маңызды үдеріс екенін түсінетін болады.   Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру; 5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

Сарамандық жұмыс. “Фотосинтез үдерісі қалай жүреді?” Read More »

 Сарамандық жұмыс №5. “Пияз қабығы микропрепаратын сәулелі микроскоппен зерттеу”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар микроскоптың құрылымымен танысып, онымен жұмыс істеуді үйренетін болады. Микроскоппен зерттеуге уақытша микропрепарат ретінде пияз қабығын алып, оның жасушаларын зерттейтін болады.  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану; 5.4.2.4 уақытша микропрепарат дайындау;

 Сарамандық жұмыс №5. “Пияз қабығы микропрепаратын сәулелі микроскоппен зерттеу” Read More »

Сарамандық жұмыс. “Тұрақты микропрепараттарды сәулелі микроскоппен зерттеу”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар микроскоптың құрылымымен танысып, онымен жұмыс істеуді үйренетін болады. Микроскоппен зоология, ботаника, анатомия бойынша тұрақты микропрепараттарды зерттейтін болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану;

Сарамандық жұмыс. “Тұрақты микропрепараттарды сәулелі микроскоппен зерттеу” Read More »

Лабораториялық жұмыс №8. «Өсімдік бөлінділерінің ерекшеліктері»

Бұл практикалық жұмыс оқушыларға өсімдіктердегі судың бөліну механизмдері және олардың қоршаған ортаға бейімделуі туралы білімдерін кеңейтуге көмектеседі. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Бөліп шығару Өсімдіктердегі шығару өнімдері: фотосинтез және тыныс алудың бастапқы және соңғы өнімдері. өсімдік бөлінділерінің ерекшеліктерін зерттеу

Лабораториялық жұмыс №8. «Өсімдік бөлінділерінің ерекшеліктері» Read More »

Сарамандық жұмыс №4. Ерітіндідегі заттардың массалық үлесін қалай анықтауға болады?

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар ерітіндідегі заттардың массалық үлесін анықтау үшін ас тұзы ерітіндісімен жұмыс жасайды. Ас үй таразысының көмегімен заттардың массасын есептейді. Берілген формула арқылы ас тұзының массалық үлесін есептейді.           Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 5.3.2.3 құрамы белгілі ерітіндіні дайындау; 5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу;

Сарамандық жұмыс №4. Ерітіндідегі заттардың массалық үлесін қалай анықтауға болады? Read More »

Зертханалық жұмыс №8: Бейтараптандыру

Бұл зертханада сіз бейтараптандыру процесімен танысасыз. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Химиялық реакциялар   Табиғи қышқылдар мен сілтілер. Көрсеткіштер. Зертханалық жұмыс № 8 «Тұз қышқылын бейтараптандыру реакциясы» 7.3.4.4 Антацидтерді қолдану мысалында қышқылдарды бейтараптандыруды түсіну.

Зертханалық жұмыс №8: Бейтараптандыру Read More »

Лабораториялық жұмыс №1: «Өсімдік тұқымдары мен жемістерінен гербарий жасаймыз»

Бұл тәжірибелік жұмыс оқушылардың өсімдіктер систематикасы әлемімен танысуға, оларға тән ерекшеліктерді анықтау арқылы түрлерін ажыратуға мүмкіндік береді. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Тірі ағзалардың көптүрлілігі. Биосфера және экожүйелер Әртүрлі түрлерді сипаттау үшін бинарлы номенклатураны қолдану 9.1.1.1 әртүрлі түрлерді сипаттау үшін бинарлы номенклатураны қолдану; 9.1.1.2 өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін айрықша белгілері бойынша тану (анықтауыш көмегімен)

Лабораториялық жұмыс №1: «Өсімдік тұқымдары мен жемістерінен гербарий жасаймыз» Read More »

Сарамандық жұмыс. “Қант кемпірқосағын қалай жасауға болады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар тағамдық бояу мен қантты сумен араластыру арқылы кемпірқосақ дайындайтын болады. Қант пен су таза затқа жатса, тағамдық бояу қоспаға жатады. Оқушылар оларды біріктіру арқылы жаңа қоспа дайындайды. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 5.3.2.1 қоспалар мен таза заттарды ажырату;

Сарамандық жұмыс. “Қант кемпірқосағын қалай жасауға болады?” Read More »

Сарамандық жұмыс №6. “Табиғи және жасанды талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмысты жасау арқылы оқушылар табиғи және жасанды талшық ұғымымен, олардың түрлерімен танысады. Жұмыс барысында түрлі тәжірибелер жасау арқылы талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайтын болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу 6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

Сарамандық жұмыс №6. “Табиғи және жасанды талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау” Read More »

Сарамандық жұмыс №5. “Ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болатынын үйренеді. Сілтілі орта мен қышқылды ортаның әрқайсысын қажетті мөлшерде қосып араластыру арқылы ортаны бейтараптындырады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру

Сарамандық жұмыс №5. “Ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болады?” Read More »