experimentum.kz

1сынып3тоқсан

Күнтізбе

Күнтізбе — бұл тек қана күнді анықтауға арналған құрал емес, сонымен қатар уақыт құрылымын үйренудің тамаша тәсілі. Бұл жоба балаларға күндер, апталар және айлардың қалай ұйымдастырылғанын түсінуге көмектеседі және олардың жыл бойындағы байланысын көзбен көруге мүмкіндік береді. Типтік оқу бағдарламасының бөлімдері (МЖМБС) Оқу мақсаттары 1.3 Өлшемдер және олардың өлшем бірліктері 1.1.3.5 Сағат циферблатынан 12 сағаттық форматтағы уақытты анықтау/уақыт өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай, жыл;1.1.3.1 Уақыт өлшемдерін ажырату, өлшеу бірліктерін және құралдарын таңдау, өлшеулер жүргізу.

Күнтізбе Read More »

Салыстыру тақтасы

Бұл жобада оқушыларға сандарды салыстыруға арналған тақта жасайды. Салыстыруды ойын түрінде есептеу арқылы математика сабағын қызықты өткізіп, жеңіл оқып, үйренуге көмектеседі.  Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.2 Математика тілі 1.5.2.2 “+”, “-”, “=”, “≠”, “>”, “<” белгілерін пайдалану.

Салыстыру тақтасы Read More »

Магнитті компас

Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар магнетизмді зерттейді. Магниттік қасиеттері бар денелер анықталады. Сондай-ақ, олар тиісті полюсті көрсететін қалта магниттік компасын жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.6 Магнетизм. Магниттердің қасиеттері 1.5.6.1 магниттік қасиеттері бар денелерді анықтау; 1.5.6.2 магниттердің қасиеттерін зерттеу

Магнитті компас Read More »

Қосу кестесі

 Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар сандық және әріптік өрнектермен танысады. Қосу мен алу арасындағы байланыстың әріптік теңдігі түрінде өрнектейді және қолданады: а + b=с, c–a=b, c-b=a. Осының негізінде тақырыпты жетік меңгеру үшін “қосу кестесін” жасайды. Теңдеулерді таңдау әдісімен және қосу мен алудың сандық және әріптік өрнектерді шешуде кестені қолданады Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.1 Сандық және әріптік өрнектер 1.2.1.3 қосу мен азайту арасындағы қатынасты әріпті өрнектер түрінде: а + b = c, c – a = b, c – b = a көрсету және қолдану;

Қосу кестесі Read More »

Магнит конструкторы

Бұл жобада оқушылар магниттік конструктор жасайды және оның көмегімен магниттердің қасиеттері мен қолданылуы туралы түсінеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) кіші бөлімдері Оқыту мақсаттары 5.6 Магниттілік. Магниттердің қасиеттері 1.5.6.1 магниттік қасиеттері бар денелерді анықтау; 1.5.6.2 магниттердің қасиеттерін зерттеу

Магнит конструкторы Read More »

Сұйық “құм” сағаты

Курс туралы Бұл жобада оқушылар сұйық құм сағатын әзірлеумен айналысады. Сұйық құм сағатын жасау кезінде оқушылар тұтқырлық пен тығыздық сияқты ұғымдарды түсінеді және құм сағатының механизмін түсінеді Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.3 Кеңістік пен уақыт. Уақытты өлшеу 1.4.3.1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру; 1.4.3.2 уақытты өлшеу құралдарын анықтау

Сұйық “құм” сағаты Read More »

Күн сағаты

Курс туралы Бұл жобада оқушылар кеңістік пен уақытты зерттейді. Олар ежелгі уақытта көлеңке көмегімен уақытты қалай анықтағанын біледі. Олар қолжетімді материалдардан өздерінің күн сағаттарын жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.3 Кеңістік пен уақыт. Уақытты өлшеу 1.4.3.1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру; 1.4.3.2 уақытты өлшеу құралдарын анықтау

Күн сағаты Read More »

Жер шарының ішкі құрылысы

Курс туралы Біздің планетамыз-Жер және Біз осында тұрамыз. Бұл біздің үйіміз.Бұл жобада оқушылар Жердің не екенін, оның құрылымы қандай екенін біледі. Осының негізінде, оқушылар пластилиннен 3Д-қимадағы жер модельдерін жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1 Жер. Оның моделіне негізделген жер пішіні 1.4.1.1 Жердің пішінін оның моделі негізінде анықтаңыз

Жер шарының ішкі құрылысы Read More »

Иінтіректі таразы

Курс туралы Бұл жобада оқушылар әртүрлі заттарды өлшеу үшін иінтіректі таразыларды өз бетінше жасайды, алған білімдерін іс жүзінде қолданады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1 Тапсырмалар және математикалық моделі 1.1.2.3 басқа саннан қанша көп / аз екенін анықтаңыз;көп / аз…

Иінтіректі таразы Read More »