experimentum.kz

2сынып3тоқсан

Экожүйе макеті

Бұл жобаның мақсаты – оқушыларға экосистеманың қалай жұмыс істейтінін тәжірибе жүзінде көрсету. Оқушылар табиғи материалдарды (құм, тас, өсімдік, мүк, су) пайдаланып, экосистема макетін жасайды. Осы арқылы олар табиғи ресурстардың өзара байланысын түсінеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Табиғи ресурстар Табиғи ресурстардың қолданылу мақсатын анықтау

Экожүйе макеті Read More »

Изометриялық сызба қағазы

Бұл жобада оқушылар изометриялық сызба торын өз қолдарымен жасап, нүктелер арқылы үш өлшемді (3D) пішіндер салады. Бұл жоба кеңістіктік ойлау қабілетін, дәлдік пен шығармашылықты дамытуға бағытталған. Бөлім: Геометриялық пішіндер және олардың бір-біріне қатысты орналасуы Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.2 Геометриялық пішіндерді бейнелеу және құрастыру 2.3.2.1 Нүктелі қағазда кесінділер мен түзу сызықтарды, геометриялық пішіндерді нұсқау бойынша орны, бағыты және қозғалысына сәйкес сыза білу;

Изометриялық сызба қағазы Read More »

Ньютон маятнигі

Өз қолыңызбен қарапайым материалдардан “Ньютон маятнигі” моделін жасаңыз және өз көзіңізбен күш пен энергияның қызықты ойынына көз жеткізіңіз! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1 Күштер мен қозғалыс 2.5.1.3 қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу;

Ньютон маятнигі Read More »

Америкалық сырғанақ

Бұл жобада біз ойншық допқа арналған, түтікшелерді қолдыну арқылы америкалық сырғанақ жасаймыз. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) кіші бөлімдері Оқыту мақсаттары 5.1 күштер мен қозғалыс 2.5.1.1 әр түрлі жылдамдықтағы әртүрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіру;2.5.1.2 жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларды қолдану (жылдам, баяу);

Америкалық сырғанақ Read More »

Күн мен Түннің ауысуы неліктен жүреді?

Оқушылар күн мен түннің ауысуын жердің айналуы нәтижесінде жүзеге асатынын біледі, яғни небәрі 24 сағат ішінде өздігінен айналып тұратынын біледі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) кіші бөлімдері Оқыту мақсаттары 4.3 кеңістік пен уақыт 2.4.3.1 негізгі уақытты өлшеу бірліктерін ажырату;2.4.3.2 қашықтық ерекшеліктерін түсіндіружәне ғарыштағы уақыт

Күн мен Түннің ауысуы неліктен жүреді? Read More »

Жүк көтергіш кран

Курс туралы Бұл жобада оқушылар адамзаттың бірден-бір қиын мәселелерінің бірін шешкен ауыр жүк көтергіш кранды жасап шығарады. Кран арқылы әртүрлі заттардың көлемі және салмағына қарай жылжытуға немесе төмен жоғары көтеру жылдамдығы, жұмсалатын күштің әртүрлі болатындығын білетін болады Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1 Күштер мен қозғалыс 2.5.1.3 қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу; 2.5.1.4 массаны анықтау үшін аспаптарды таңдау және пайдалану

Жүк көтергіш кран Read More »

Ғаламшарлар арасындағы қашықтық қанша?

Курс туралы Бұл жобада сіз күн жүйесінің ғаламшарлық моделін жасайсыз және олардың қашықтықтарын масштабта модельдейсіз. Ғаламшарлар арасындағы қашықтықты анықтайтын боласыздар! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.2 Ғарыш 2.4.2.1 Күн жүйесінің планеталарының орналасу тәртібін анықтау; 2.4.2.2 Күн жүйесінің планеталарын салыстыру

Ғаламшарлар арасындағы қашықтық қанша? Read More »

Айналмалы тұтылу дөңгелегі

Курс туралы Бұл жобада оқушылар Жердің табиғи серігі туралы біледі. Сондай-ақ Күн мен Айдың тұтылуы деген не екенін және адамдар тұтылуды көре ала ма әлде жоқпа сол жайлы білетін болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1 Жер 2.4.1.1 жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру; 2.4.1.2 Жердің табиғи спутнигін анықтау

Айналмалы тұтылу дөңгелегі Read More »

Алтыбұрышты құрылымдарды модельдеу және биоматематикалық заңдылықтарды талдау

Курс туралы Бұл жоба аралар мысалында табиғаттың математикалық заңдармен байланысын көрсетеді. Алтыбұрыш – алты қабырғасы бар көпбұрыш. Сабақта «Неліктен аралар ұяларын алтыбұрыш түрінде салады?» деген сұраққа жауап береді. Сонымен қатар оқушылар әртүрлі пішіндерден ара ұяларын жасап, бұрыш түрлері туралы түсініктерін жетілдіреді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі 2.3.1.1 жазық фигуралардың жазықтығы, бұрыштары (тік, өткір, доғал) түрлері туралы түсінікке ие болу, осы фигураларды, кеңістіктік фигураларды салу; текше, шар, цилиндр, конус, пирамида және олардың элементтерін атау; 2.3.1.2 жазық фигураларды атау, жіктеу, сипаттау, бейнелеу; қоршаған әлемдегі жазық фигуралардың мысалдарын табу

Алтыбұрышты құрылымдарды модельдеу және биоматематикалық заңдылықтарды талдау Read More »