experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым
Бастау

Жоба контент

4сынып1тоқсан

Қоректік тізбек \ Матрешка

Бұл жобада оқушылар қоректік тізбегінің құрылымын зерттеп, түсіндіреді. Сонымен қатар, алынған білім негізінде белгілі бір тіршілік ету ортасында қоректік тізбегінің бірнеше моделі жасалады. Матрешка ойыншығының жүйесін пайдалана отырып өздігінен қоректік тізбек жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.2 Жануарлар 4.2.2.1 өз жеріндегі жануарларды жіктеу 4.2.2.2 4.2.1.2 тіршілік циклын сипаттау 4.2.2.3 шөп қоректі және жыртқыш жануарларды ажырату4.2.2.4 симбиотикалық қатынастарға мысалдар келтіру4.2.2.5 қоректік тізбек құрылымын түсіндіру4.2.2.6 белгілі бір тіршілік ету ортасында қоректік тізбектерінің модельдерін құру

Қоректік тізбек \ Матрешка Read More »

Ұшатын көбелек

Бұл жобада оқушылар ұшатын көбелекті жасайды. Көбелек жайлы түсінік қалыптастырады. Көбелектің ұшу механизмін анықтайды. Сонымен қатар, осы жобаны жасау барысында оқушыларға көбелек жайлы қызықты ақпараттарды айтуға болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.2 Жануарлар 4.2.2.7 жойылу қаупінде тұрған жануарларға мысалдар келтіру4.2.2.8 ұлттық парктер мен қорықтарды құру мақсаттарын түсіндіру

Ұшатын көбелек Read More »

Саусақ іздері тұқым қуалайды ма?

Сіз қол тигізген барлық нәрседе саусақ іздерін қалдырғаныңызды білесіз бе? Егер сіздің қолдарыңыз өте лас болса, бұл анық, өйткені сіз оларды көре аласыз. Оларды осы жобада көрінетін етіп жасаңыз және саусақ іздерін жинаңыз! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 1.1. Ғылым мен зерттеушілердің рөлі 4.1.1.1 өз ойлары негізінде зерттеулердің өзекті бағыттарын анықтау

Саусақ іздері тұқым қуалайды ма? Read More »

Бағанды диаграмма

Курс туралы Диаграммалар барлық жерде кездеседі! Жұмыста, мектепте, өмірде. Біз әрдайым диаграммаларды сызамыз, бірақ оны басқаша жасауға болады. Бұл жобада оқушылар диаграмманың не екенін және диаграмманың қандай түрлері бар екенін біледі. Олар өз қолдарымен бағанды диаграмма жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1 Есептер және математикалық модель 4.5.1.2** есептерді шығару процесінде биіктік, ені, ұзындығы, көлемі ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану

Бағанды диаграмма Read More »

Пифагор теоремасы

Курс туралы Бұл жобада оқушылар негізгі формулалар мен олардың дәлелдерімен танысады. Сондай-ақ Пифагор теоремасын жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 4.3.1.4 суретте бейнеленген құрама фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтау

Пифагор теоремасы Read More »

Тамшылатып суару әдісі

Курс туралы Бұл жобада оқушылар әртүрлі тұқымдар отырғызады және инфузия жүйесін қолдана отырып тамшылатып суару әдісін қолданады. Тамшылатып суару суды үнемді пайдаланудың ең тиімді әдісі. Шынында солайма, тексеріп көрелік?! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.1 Өсімдіктер 4.2.1.1 қоректік тізбегіндегі өсімдіктердің рөлін анықтау 4.2.1.2 өсімдіктердің өмірлік циклын сипаттау 4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау 4.2.1.4 тұқымның таралу тәсілдерін сипаттау4.2.1.5 төменгі және жоғары өсімдіктерді ажырату 4.2.1.6 өсімдіктерді қорғау тәсілдерін ұсыну

Тамшылатып суару әдісі Read More »