experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым

Жоба контент

Жаратылыстану

Ньютон маятнигі

Өз қолыңызбен қарапайым материалдардан “Ньютон маятнигі” моделін жасаңыз және өз көзіңізбен күш пен энергияның қызықты ойынына көз жеткізіңіз! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1 Күштер мен қозғалыс 2.5.1.3 қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу;

Ньютон маятнигі Read More »

Сарамандық жұмыс. “Қазақстанның Қызыл кітабын құрастыру”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар қазақ даласындағы жойылу қаупі бар, қорғауға алынған жануарлар, құстар және өсімдіктерге зерттеу жүргізеді. Әр облыстан бір жануар немесе бір өсімдікті зерттеп, жұмыс парағына деректерді толтырады. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары ЭКОЛОГИЯ ЖӘНЕ ТҰРАҚТЫ ДАМУ Табиғатты қорғау 5.6.3.1 Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелерін атау; 5.6.3.3 Қазақстан Республикасының Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау

Сарамандық жұмыс. “Қазақстанның Қызыл кітабын құрастыру” Read More »

 Сарамандық жұмыс №11. “Өсімдікке морфологиялық сипаттама”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар өсімдікке морфологиялық сипаттама жасайды. Гибискус гүлі таңдауға алынып, оның моделін жасайды.  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Экология және тұрақты даму Тірі ағзалардың сан алуандығы 6.6.2.1 өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану; 6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу

 Сарамандық жұмыс №11. “Өсімдікке морфологиялық сипаттама” Read More »

 Сарамандық жұмыс №10. “Экологиялық пирамида ішінде энергия алмасу қалай іске асырылады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар экологиялық пирамида түсінігімен танысып, азықтық тізбек моделін геоборд түрінде жасайтын болады. Бұл экожүйедегі энергия мен заттың берілу динамикасын көрнекі түрде көрсетуге, сондай-ақ әртүрлі организмдер арасындағы тәуелділікті анықтауға мүмкіндік береді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Экология және тұрақты даму Экожүйелер 6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру;

 Сарамандық жұмыс №10. “Экологиялық пирамида ішінде энергия алмасу қалай іске асырылады?” Read More »

Сарамандық жұмыс №7. “Террариум жасаймыз”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар экожүйе ұғымымен танысады. Жасанды (антропогендік) экожүйенің бір түрі – террариумды қолдан жасайды. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Экология және тұрақты даму Экожүйелер 5.6.1.1 экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау; 5.6.1.2 экожүйе түрлерін жіктеу;

Сарамандық жұмыс №7. “Террариум жасаймыз” Read More »

Сарамандық жұмыс №9. “Электр энергиясы”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар электр энергиясымен танысатын болады. Электр тізбектерін құру арқылы бағдаршам жасайды. Сонымен қатар, электр энергиясының бағасын есептеуді үйренетін болады. Схемаларды үйрену балаларға технологияны тереңірек түсінуге және пассивті тұтынушылардан гөрі белсенді жасаушы болуға мүмкіндік береді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Энергия және қозғалыс Энергия түрлері мен көздері 6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін атау; 6.5.1.4 электр энергиясының құнын есептеу;

Сарамандық жұмыс №9. “Электр энергиясы” Read More »

Сарамандық жұмыс №8. “Асқорыту жүйесі”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар гетеротрофты организмдердің түрлерімен танысады. Және олардың асқорыту жүйесінің моделін құрып, рН ортасын анықтайтын болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру; 6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату;

Сарамандық жұмыс №8. “Асқорыту жүйесі” Read More »

Сарамандық жұмыс №6. “Жылу оқшаулау әдістерін салыстыру”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмысты жасау оқушыларға әртүрлі жылу оқшаулағыш материалдардың тиімділігін іс жүзінде бағалауға және салыстыруға, сондай-ақ деректерді бақылау және талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Энергия және қозғалыс Энергия түрлері мен көздері 5.5.1.3 термометрді пайдалана отырып температураны өлшеу; 5.5.1.4 ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру;

Сарамандық жұмыс №6. “Жылу оқшаулау әдістерін салыстыру” Read More »

Сарамандық жұмыс №7. “Тұрмыстық химия деген не және оларды қауіпсіз пайдалану ережелері қандай?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмысты жасау арқылы оқушылар тұрмыстық химия өнімдерінің түрлерімен танысып, олардың қышқылдық ортасын анықтайтын болады. Синтетикалық жуғыш құралдардың тірі организмге әсерін бақылайды. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу 6.3.3.2 тұрмыстық химия өнімдерін қолдану саласын және оларды қауіпсіз қолдану ережелерін түсіндіру;

Сарамандық жұмыс №7. “Тұрмыстық химия деген не және оларды қауіпсіз пайдалану ережелері қандай?” Read More »

Сарамандық жұмыс. “Фотосинтез үдерісі қалай жүреді?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар суда қалқыған жапырақтардың көмегімен фотосинтез үдерісіне тәжірибе жасайтын болады. Оқушылар жарық, су және көмірқышқыл газының фотосинтез жылдамдығына қалай әсер ететінін және осы процестен оттегі мен глюкозаның қалай түзілетінін зерттейді. Сонымен қатар, фотосинтездің тіршілік үшін өте маңызды үдеріс екенін түсінетін болады.   Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру; 5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

Сарамандық жұмыс. “Фотосинтез үдерісі қалай жүреді?” Read More »