experimentum.kz

Химия

Зертханалық жұмысы №5: Судың қайнау процесін зерттеу

Бұл зертханалық жұмыста сіз судың қайнау кестесін қалай құруға болатындығын білесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Заттардың күйінің өзгеруі салқындату процесі. Қыздыру процесі. № 5 “судың қайнау процесін зерттеу” зертханалық тәжірибесі 7.1.1.6 судың қайнау процесін зерттеу, қыздыру қисығын құру және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сәйкес өз бақылауларын түсіндіру

Зертханалық жұмысы №5: Судың қайнау процесін зерттеу Read More »

Зертханалық жұмысы №3: Химиялық құбылыстардың белгілерін зерттеу

Бұл зертханалық жұмыста сіз химиялық реакциялардың белгілерін анықтауды үйренесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Заттардың күйінің өзгеруі физикалық және химиялық құбылыстар.   № 3 зертханалық тәжірибе “химиялық құбылыстардың белгілерін зерттеу” 7.1.1.3 физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

Зертханалық жұмысы №3: Химиялық құбылыстардың белгілерін зерттеу Read More »

Зертханалық жұмысы №5: Заттардың ерігіштігін зерттеу

Бұл зертханалық жұмыста сіз тұздардың ерігіштігі туралы білесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Ерітінділер және ерігіштік Суда заттардың еруі. №5 зертханалық тәжірибе “заттардың ерігіштігін зерттеу” 8.3.4.1 заттарды жіктеу суда ерігіштігі; 8.3.4.2 шешімдердің рөлін түсіндіру табиғат және күнделікті өмір Заттардың ерігіштігін зерттеу

Зертханалық жұмысы №5: Заттардың ерігіштігін зерттеу Read More »

Зертханалық жұмысы №2: Массаның сақталу заңы

Бұл зертханалық жұмыста сіз сірке қышқылымен сода реакциясы мысалында массаның сақталу заңы туралы білесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Заттардың формулалары және химиялық реакция теңдеулері   Химиялық реакциялардың теңдеулерін құру. Заттардың массасын сақтау Заңы. №2 зертханалық тәжірибе “реактивті заттардың арақатынасы” 8.2.3.2 реакцияға түсетін заттардың арақатынасын эксперименттік жолмен белгілеу; 8.2.3.3 реактивтер мен реакция өнімдерінің формулаларын жазу арқылы химиялық реакциялардың теңдеулерін құру; 8.2.3.4 заттар массасының сақталу заңын білу

Зертханалық жұмысы №2: Массаның сақталу заңы Read More »

Зертханалық жұмысы №4: Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар

Бұл зертханалық жұмыста сіз экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар туралы білесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Химиялық реакциялардағы энергиямен танысу   Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар. №4 зертханалық тәжірибе “энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар”     8.3.1.3 экзотермиялық реакциялар жылу шығарумен, ал эндотермиялық реакциялар жылуды сіңірумен жүретінін білу; 8.3.1.4 әртүрлі жанғыштардың қоршаған ортаға әсерінің салдарын түсіну  

Зертханалық жұмысы №4: Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар Read More »

№3 Зертханалық жұмысы: Жалынды бояуға сапалы реакциялар

Бұл зертханалық жұмыста сіз катиондардың жалынның бояуына қалай әсер ететіні туралы білесіз. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Бейорганикалық қосылыстардың сапалық талдауы Катиондарға сапалы реакциялар. № 3 зертханалық тәжірибе “жалынды бояу бойынша li+, Na+, K+, Ca2+, Sr2+, Ba2+, Cu2+ катиондарын анықтау” 9.4.1.8 металл катиондарын анықтау үшін жалынның түсін бояу реакцияларын сипаттау және жүргізу: Li+, Na+, K+, Ca2+, Sr2+, Ba2+, Cu2+

№3 Зертханалық жұмысы: Жалынды бояуға сапалы реакциялар Read More »

№4 Зертханалық жұмысы: Катиондар мен аниондарға сапалы реакциялар

Сипаттама: Бұл зертханалық жұмыста сіз ерітінділерде катиондар мен аниондардың болуын қалай анықтауға болатындығын білесіз Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының кіші бөлімдері Оқу мақсаттары Бейорганикалық қосылыстардың сапалық талдауы Аниондарға сапалы реакциялар. № 5 зертханалық тәжірибе”Сулы ерітінділердегі сl–, Br–, I–, po43–, SO42–, CO32– , NO3–, SiO32 аниондарын анықтау” 9.4.1.9 Fe2+, Fe3+, Cu2+катиондарын анықтауға сапалы реакциялар жүргізу 9.4.1.10 хлорид -, бромид -, йодид -, сульфат -, карбонат -, фосфат -, нитрат -, силикат иондарына сапалы реакциялар жүргізу және ион алмасу реакциясын бақылау нәтижелерін сипаттау

№4 Зертханалық жұмысы: Катиондар мен аниондарға сапалы реакциялар Read More »

Газдың ағуын автоматты түрде хабарлайтын газ талдағышты әзірлеу

Жоба туралы ақпарат Дүниежүзілік статистикалық мәліметтерге сүйенсек, көмірқышқыл газымен уланудан болатын өлім-жітім алкогольмен уланудан кейінгі екінші орында. Мысалы, Америкада жыл сайын көмірқышқыл газымен уланудан 400-ге жуық адам өледі. Қазақстанда сұйытылған және табиғи газбен уланудан болатын өлім-жітім жылына 20-дан асады. Уланудың себептері көбінесе пеш жабдықтары мен тұрмыстық газ құрылғыларының жұмысын бұзу болып табылады. Үйге арналған көміртегі тотығы детекторы (миниатюралық құрылғы) иелеріне ықтимал қауіптер туралы уақтылы ескертуге және жағымсыз салдарды жоюға көмектеседі.Бұл сабақта Arduino негізіндегі сымсыз газ қауіпсіздігі құрылғысының макетін жасаймыз. Құрылғы табиғи газ және сұйық газбен жұмыс істейтін құрылғылар мен жылытқыштар қауіп көзі болуы мүмкін болған кезде бізге хабар береді. Үйде пайдалануға арналған.

Газдың ағуын автоматты түрде хабарлайтын газ талдағышты әзірлеу Read More »

Fast Food: аңыз әлде шындық. Ас қорыту жүйесінің моделі

Жоба туралы ақпарат “Тез дайындалатын тағамдар” немесе қарапайым тілмен айтқанда, Фаст-Фуд деген не екенін бәріміз білеміз. Қайсымыз болсақ та, бір рет болсын, мұндай тағамды жеп көрдік. Бірақ Фаст-фудты шамадан тыс тұтыну қаншалықты зиян келтіретінін тек кейбір адамдар ғана біледі. Бұл жобада оқушылар:– ас қорыту жүйесінің моделін жасайды;– ас қорыту процесін көрсетеді және ас қорыту процесінде болатын химиялық реакцияларды зерттейді;– барлық зиянды өнімдердің жіктелуін, құрамын зерттейді;– химиялық эксперименттік жұмыстар жүргізеді;– сауалнама жүргізеді, статистикалық деректерді зерттейді;– ақырында, Фастфудқа қатысты ақпараттардың АҢЫЗ әлде ШЫНДЫҚ екендігін анықтайды.

Fast Food: аңыз әлде шындық. Ас қорыту жүйесінің моделі Read More »

Менделеевтің периодтық жүйесі бойынша интерактивті білім беру платформасын әзірлеу

Жоба туралы ақпарат Мүмкіндігі шектеулі адамдар әртүрлі әлеуметтік мәселелерге тап болатыны белгілі, әсіресе білім беру саласында. Бірақ біздің планетамыздағы әрбір адам көп нәрсені жасай алады және инновациялық және ақпараттық технологиялар арқылы шектеулі мүмкіндіктерді шексіз мүмкіндіктерге айналдыра алады. Бұл жобада студенттер көру қабілеті бұзылған адамдарға арналған оқу құралдарына қатысты әлеуметтік мәселені зерттейді. Көру қабілеті бұзылған адамдар үшін д.и. Менделеевтің химиялық элементтерінің периодтық жүйесін тактильді сипаттау үшін Брайль шрифтін зерттеп, қолданыңыз. Сонымен қатар, тактильді оқу материалын жасау үшін 3D модельдеу (SketchUp бағдарламасында) және 3D басып шығару қолданылады.

Менделеевтің периодтық жүйесі бойынша интерактивті білім беру платформасын әзірлеу Read More »