experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым

Жоба контент

6 сынып

 Сарамандық жұмыс №11. “Өсімдікке морфологиялық сипаттама”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар өсімдікке морфологиялық сипаттама жасайды. Гибискус гүлі таңдауға алынып, оның моделін жасайды.  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Экология және тұрақты даму Тірі ағзалардың сан алуандығы 6.6.2.1 өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану; 6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу

 Сарамандық жұмыс №11. “Өсімдікке морфологиялық сипаттама” Read More »

 Сарамандық жұмыс №10. “Экологиялық пирамида ішінде энергия алмасу қалай іске асырылады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар экологиялық пирамида түсінігімен танысып, азықтық тізбек моделін геоборд түрінде жасайтын болады. Бұл экожүйедегі энергия мен заттың берілу динамикасын көрнекі түрде көрсетуге, сондай-ақ әртүрлі организмдер арасындағы тәуелділікті анықтауға мүмкіндік береді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Экология және тұрақты даму Экожүйелер 6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру;

 Сарамандық жұмыс №10. “Экологиялық пирамида ішінде энергия алмасу қалай іске асырылады?” Read More »

Сарамандық жұмыс №9. “Электр энергиясы”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар электр энергиясымен танысатын болады. Электр тізбектерін құру арқылы бағдаршам жасайды. Сонымен қатар, электр энергиясының бағасын есептеуді үйренетін болады. Схемаларды үйрену балаларға технологияны тереңірек түсінуге және пассивті тұтынушылардан гөрі белсенді жасаушы болуға мүмкіндік береді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Энергия және қозғалыс Энергия түрлері мен көздері 6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін атау; 6.5.1.4 электр энергиясының құнын есептеу;

Сарамандық жұмыс №9. “Электр энергиясы” Read More »

Сарамандық жұмыс №8. “Асқорыту жүйесі”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар гетеротрофты организмдердің түрлерімен танысады. Және олардың асқорыту жүйесінің моделін құрып, рН ортасын анықтайтын болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тірі табиғаттағы үдерістер 6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру; 6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату;

Сарамандық жұмыс №8. “Асқорыту жүйесі” Read More »

Сарамандық жұмыс №7. “Тұрмыстық химия деген не және оларды қауіпсіз пайдалану ережелері қандай?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмысты жасау арқылы оқушылар тұрмыстық химия өнімдерінің түрлерімен танысып, олардың қышқылдық ортасын анықтайтын болады. Синтетикалық жуғыш құралдардың тірі организмге әсерін бақылайды. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу 6.3.3.2 тұрмыстық химия өнімдерін қолдану саласын және оларды қауіпсіз қолдану ережелерін түсіндіру;

Сарамандық жұмыс №7. “Тұрмыстық химия деген не және оларды қауіпсіз пайдалану ережелері қандай?” Read More »

Сарамандық жұмыс №6. “Табиғи және жасанды талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмысты жасау арқылы оқушылар табиғи және жасанды талшық ұғымымен, олардың түрлерімен танысады. Жұмыс барысында түрлі тәжірибелер жасау арқылы талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайтын болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу 6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

Сарамандық жұмыс №6. “Табиғи және жасанды талшықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау” Read More »

Сарамандық жұмыс №5. “Ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болады?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болатынын үйренеді. Сілтілі орта мен қышқылды ортаның әрқайсысын қажетті мөлшерде қосып араластыру арқылы ортаны бейтараптындырады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру

Сарамандық жұмыс №5. “Ерітіндіні қалай бейтараптандыруға болады?” Read More »

Сарамандық жұмыс №4. “Ерітіндінің pH ортасын сипаттау”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар табиғаттағы қышқылдық, сілтілік және бейтарап ортаны ажырата білуді және әмбебап индикатордың көмегімен ортаны анықтауды үйренеді. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың жіктелуі 6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау;

Сарамандық жұмыс №4. “Ерітіндінің pH ортасын сипаттау” Read More »

Сарамандық жұмыс №3. “Атомның құрылымы қандай?”

Сарамандық жұмыс туралы ақпарат Бұл сарамандық жұмыста оқушылар атомның құрылымымен танысады. Оның моделін әзірлеу арқылы бөлшектерінің қалай орналасқанын білетін болады. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқыту мақсаттары Заттар және материалдар Заттардың құрылысы мен қасиеттері 6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу; 6.3.1.2 атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау;

Сарамандық жұмыс №3. “Атомның құрылымы қандай?” Read More »

Пластикалық қалдықтардан жасалған өнер нысандары

Бұл жобада оқушылар планетамыздың пластикалық материалдармен ластануы, Өндіріс, сондай-ақ қайта өңдеу үшін қолданылатын шаралар сияқты маңызды экологиялық мәселелердің бірін зерттейді. Осы мәселеге сүйене отырып, пластикалық материалдарды қайта өңдеуге және қайта пайдалануға арналған шығармашылық шешімдерін ұсынады.

Пластикалық қалдықтардан жасалған өнер нысандары Read More »