experimentum.kz

STEAM жоба

Судың аққыштығы

Курс туралы Егер сіз үйде ас үйде кран ашсаңыз, одан су ағып жатқанын көресіз. Судың негізгі қасиеттерінің бірі-пішінді бөлшектемей өзгерту мүмкіндігі, бұл аққыштық деп аталады. Бұл жобада оқушылар судың қасиеттері мен ағымдылығын зерттейді. Судың физикалық қасиеттері мен күйін білетін болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.3 Су 2.3.3.1 судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір форманың болмауы, аққыштығы);

Судың аққыштығы Read More »

Жұлдызқұрт қозғалысын модельдеу

Курс туралы Бұл жобада оқушылар омыртқалы және омыртқасыз жануарлармен танысады және құрттың қозғалысын сипаттайтын макет құрастырумен айналысады. Жоба топта жұмыс істеуге арналған, бұл студенттердің топта жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ жобада оқушылар макет бөлшектерін салу үшін геометриядан алған білімдерін пайдаланады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.2 Жануарлар 3.2.2.1 жануарларды омыртқалы және омыртқасыздарға жіктеу;

Жұлдызқұрт қозғалысын модельдеу Read More »

Қолмен басқарылатын механикалық есептеу құрылғысын жобалау және математикалық тексеру

Курс туралы Бұл жоба қосу және көбейту амалдарын орындау үшін макет құрастыру арқылы оқушылардың сандарға амалдар орындау қабілетін арттыруға бағытталған. Жоба топта жұмыс істеуге арналған, бұл студенттердің топта жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ жобада студенттер макет мәліметтерін салу үшін геометриядан алған білімдерін ішінара пайдаланады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.4 Нысандардың комбинациялары 3.4.4.1 «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану

Қолмен басқарылатын механикалық есептеу құрылғысын жобалау және математикалық тексеру Read More »

Геометриялық сарай

Курс туралы Бұл жоба оқушылардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін жетілдіруге бағытталған. Жобаның бірінші бөлімінде оқушылар тікбұрышты параллелепипедтерден, текшелерден, конустардан және цилиндрлерден тұратын шынайы өмірдегі объектілерді талқылайды. Жобаның екінші бөлімінде геометриялық пішіндерден сарай салу бойынша топтық жұмыс бар. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу 2.3.2.1 нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу;

Геометриялық сарай Read More »

Құлақтар: дизайн, өлшем және пішін маңызды ма?

Курс туралы Сіз бұрын соңды шудың қай жақтан шығып жатқанынын, қалай шығатынына қызығушылық танытып көрдіңізбе?Мүмкін сіз дыбысты жақсы естисіз деп үміттеніп, басыңызды бұрдыңыз немесе қолыңызды құлағыңыздың артына қойдыңыз. Егер құлақты үлкен етіп жасаса ше? Өйткені, ерекше есту қабілеті бар кейбір жануарлардың, мысалыға сервал сияқты үлкен құлақтары бар (жабайы мысықтың бір түрі), олар тышқанның жер астына түсіп жатқанын ести алады. Құстар тіпті бүкіл басын сыртқы құлақ ретінде пайдаланады деп саналады. Бұл жобада сіз есту қабілетін жақсартуға көмектесетін кеңестер іздеп, жануарлардың құлағын зерттей отырып, құлақ пішіндері секілді, есту құралын жасап, сынап көресіз. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.3 Адам 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың функцияларын атау

Құлақтар: дизайн, өлшем және пішін маңызды ма? Read More »

Алтыбұрышты құрылымдарды модельдеу және биоматематикалық заңдылықтарды талдау

Курс туралы Бұл жоба аралар мысалында табиғаттың математикалық заңдармен байланысын көрсетеді. Алтыбұрыш – алты қабырғасы бар көпбұрыш. Сабақта «Неліктен аралар ұяларын алтыбұрыш түрінде салады?» деген сұраққа жауап береді. Сонымен қатар оқушылар әртүрлі пішіндерден ара ұяларын жасап, бұрыш түрлері туралы түсініктерін жетілдіреді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі 2.3.1.1 жазық фигуралардың жазықтығы, бұрыштары (тік, өткір, доғал) түрлері туралы түсінікке ие болу, осы фигураларды, кеңістіктік фигураларды салу; текше, шар, цилиндр, конус, пирамида және олардың элементтерін атау; 2.3.1.2 жазық фигураларды атау, жіктеу, сипаттау, бейнелеу; қоршаған әлемдегі жазық фигуралардың мысалдарын табу

Алтыбұрышты құрылымдарды модельдеу және биоматематикалық заңдылықтарды талдау Read More »

Өсімдіктер жинағы

Курс туралы Жоба «Жиындар және олармен жасалатын амалдар» тақырыбын үйренудің негізін салуға арналған. Оқушылар әртүрлі өсімдіктермен танысады және өсімдіктерді екі топқа бөледі. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1 Жиындар және олармен операциялар 2.4.1.3 диаграммадағы жиындар мен олардың элементтерін белгілеу, жиындардың бірігуіне және қиылысуына жиындарға элементтердің тиістілігін анықтау

Өсімдіктер жинағы Read More »

Спирограф жасаймыз

Курс туралы Бұл жобада оқушылар абстрактілі ойлауды дамытады және спирограф моделін құрастыру арқылы жазық модельдеуді үйренеді. Сондай-ақ, оқушылар трафаретпен және циркульмен жұмыс істеуді үйренеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.4 Заттардың комбинациясы 2.4.4.1 қоршаған ортадағы заттардан “үш-үш” комбинациялар жиынтығын құру

Спирограф жасаймыз Read More »

Бағанды диаграмма

Курс туралы Диаграммалар барлық жерде кездеседі! Жұмыста, мектепте, өмірде. Біз әрдайым диаграммаларды сызамыз, бірақ оны басқаша жасауға болады. Бұл жобада оқушылар диаграмманың не екенін және диаграмманың қандай түрлері бар екенін біледі. Олар өз қолдарымен бағанды диаграмма жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1 Есептер және математикалық модель 4.5.1.2** есептерді шығару процесінде биіктік, ені, ұзындығы, көлемі ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану

Бағанды диаграмма Read More »

Таразы

Курс туралы Бұл жоба оқушыларды таразының құрылғысымен және жұмыс істеу принципімен таныстыруға бағытталған. Жобаның бірінші бөлімінде оқушылар таразы тарихымен және таразыда қолданылатын өлшем бірліктерімен таныстырылады. Жобаның екінші бөлімінде оқушылар таразы макетін жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 1.3 Өлшемдер мен өлшем бірліктері 2.1.3.1 әртүрлі өлшеу құралдарының шкалаларын бір-бірінен ажырату және шамалардың тиісті мәндерін анықтау;

Таразы Read More »