Arduino Uno бар ақылды экобокс
Жоба туралы ақпарат
Arduino Uno бар ақылды экобокс Read More »
Сіз сутертті үленірек немесе кіші етіп көшіріп көргіңіз келіп пе еді? Егер сіз өзіңіздің суретіңізді үлкен немесе кіші көшірмесін жасауға тырыссаңыз, бөлшектерді дұрыс жеткізу өте қиын екенін түсінген боларсыз. Алайда, бұо жағдайда, пантограф деп аталатын машина көмектесе алады. Ол жоғары немесе төмен масштабтауға немесе бірдей мөлшерде жасауға болатын көшірмелерді жасайды. Бұл сабақта сіз өзіңіздің пантографыңызды жасайсыз, содан кейін сызбаларыңызды қайталайсыз. Оның сызбаларды қалай үлкейтетінін, кішірейтетенін немесе төңкеретінін түсінуге болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1-Күштер мен қозғалыс 3.5.1.4 күш әрекетінің бағытын анықтау
Сызбаларыңызды машинамен қайталаңыз Read More »
Бұл жобада оқушылар Голдберг машинасын жасап, соның мысалында уйкеліс күшінің, серпімділік және ауырлық күштерінің қалай жұмыс істейтінін көреді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1- Күштер мен қозғалыс 3.5.1.1 серпімділік күшін зерттеу3.5.1.2 ауырлық күшін зерттеу3.5.1.3 үйкеліс күшін зерттеу
Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар “Паскаль” бағдарламалау тілімен танысады, сонымен қатар өз ойынын жасайды.
Паскальдағы “пинг-понг” ойыны Read More »
Жоба туралы ақпарат Бұл жобаны жасау арқылы оқушылар жер сілкінісінің табиғатын зерттеп, тектоникалық плиталардың түрлерін оқиды. Сейсмограф моделін құру және Arduino көмегімен деректерді визуализациялайтын болады. Сонымен қатар жер сілкінісін азайту шешімін жасауды үйренеді.
Бұл жобада оқушылар геометриялық фигуралардың жазбасымен танысады. Сабақтарда олар өз қолдарымен шексіз текше жасайды, сонымен қатар параллелепипед және текше фигураларының элементтерін ажыратуды үйренеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.2 Геометриялық фигураларды бейнелеу және салу 3.3.2.3 кеңістіктік геометриялық фигураны (текше, тікбұрышты параллелепипед) жаймалау және оның моделін жинау
Жоба туралы ақпарат С++ тілі қазіргі таңда кең қолданыстағы танымал бағдарламалау тілдерінің бірі. Сондықтан оқушылар бұл жобада С++ тілімен танысу және онда калькулятордың кодын жазып үйренеді.
С++ тілінде калькулятор жасау Read More »
Бұл жобада оқушылар зымырандардың жерден қалай ұшатынын біледі. Бұл қалай жұмыс істейтінін түсіну үшін қағаздан зымыран жасап, оны реактивті күштің көмегімен іске қосады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1/4.2 Жер / Ғарыш 3.4.2.1 ғарышты игерудегі кейбір маңызды оқиғалар туралы айту;3.4.2.2 ғарыштың адамзат дамуындағы маңызын түсіндіру
Су – адам өміріндегі ең маңызды табиғи ресурстардың бірі. Бұрын адамдар таза тұщы суды қайдан және қлай алған? Сол турылы оқушылар осы жобада білетін болады. Сонымен қатар практикалық бөлімде инженерлік құрылғылардың бірі – су құдығын жасап практика жүзінде де бұл сұраққа жауап беретін болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.4 Табиғи ресурстар 3.3.4.2 негізгі құрамды зерттеу топырақ (құм, саз, қалдықтар өсімдіктер мен жануарлар, су, ауа);3.3.4.3 негізгі меншікті анықтау топырақ;3.3.4.1 кейбір организмдердің тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру3.4 топырақтың құнарлылығын құрамына қарай зерттеу
Бұрын адамдар суды қалай алған? Read More »
Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар Феррис дөңгелегін өз қолдарымен жасайды. Және оның жұмыс істеу механизмімен танысады. Оқушылар Феррис дөңгелегін жасап қана қоймай, сонымен қатар құрылыс инженериясының дағдыларын игереді.
Powered by WordPress