1-сабақ

Жобаның мақсаты

– Оқушыларды сызықтық, дөңгелек, бағандық диаграммалармен таныстыру. Балаларды қоршаған кеңістікте бағдарлау үшін практикалық іс-әрекетте және күнделікті өмірде алған білімдері мен дағдыларын пайдалануға үйрету.

– Өз қолымен диаграмма жасау.

Мұғалімге арналған нұсқаулық

– Оқушыларды топтарға бөліңіз. Әр топта 3-4 оқушы болуы керек.

– Диаграмма дегеніміз не, диаграмма түрлері жайлы түсіндіре кетіңіз.

– Бірінші аптада оқушылар түрлі-түсті картоннан шаршы құбырлар жасай бастайды.

–  Екінші аптада олар диаграмма жасауды жалғастырады. Жұмыс барысында ыстық желіммен жұмыс істеу туралы қысқаша нұсқаулық жасаңыз (тек мұғалім пайдаланады).

– Сабақтың басында оқушыларға PBL (project based learning) айдарын түсіндіру. 4К дағдылары (сыни ойлау, коллаборация, креативтілік, презентация)

Steam сабақтарындағы қауіпсіздік техникасы

Сабақты бастамас бұрын мұғалімге қауіпсіздік техникасымен танысуға кеңес беріледі. Қажет болған жағдайда (ҚТ-да көрсетілген заттарды пайдаланған жағдайда) оқушыларға қысқаша нұсқама жүргізу. Steam сабақтарында қауіпсіздік техникасы сілтемесіне өтіңіз

Теориялық бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын тұжырымдау үшін проблемалық жағдай туғызады. Сұрақ

– Диаграмма сөзінің мағынасын кім біледі?

– Сабағымыздың тақырыбы қандай?

– Диаграммалардың қандай түрлерін білесіз?

– Айтыңызшы, мұны не үшін білу керек? Жаңа білімді қалай алуға болады?

Диаграмма (грек тіл. diágramma ≈ Сурет, сызба), сызықтық сегменттермен немесе геометриялық фигуралармен әр түрлі шамалардың арақатынасын нақты көрсететін графикалық кескін.

Диаграмма пішінін таңдағанда, диаграммада не ұсынғыңыз келетінін шешу керек. Диаграммалардың әртүрлі түрлері мен формалары әртүрлі элементтерге баса назар аударады.

Бағанды диаграммалар уақыт трендтерін көрсетуге және бірнеше деректер қатарын құруға ыңғайлы.

Сызықтық диаграммалар уақыт трендтерін көрсетуге және бірнеше деректерді салыстыруға ыңғайлы.

Дөңгелек диаграммалар пропорцияларды бөлуге ыңғайлы.

Жұмыстың практикалық бөлігі

1 қадамБаған диаграммасын жасау үшін бізге:КартонТүсті картон Қағаз желімҚайшы Фломастер Сызғыш Ыстық желімҚарындаш Кеңсе пышағы  
2 қадамАлдымен біз шаршы құбыр жасаймыз, ол үшін түрлі-түсті картонның 1 парағын аламыз, 10х20 өлшемін сызамыз, ал ішінен 5 см өлшемді сызықтарға бөлеміз. 
3 қадамКартонымызды өлшем бойынша кесіп, сызықтар бойынша бүктейміз (сызығыштың көмегімен бүктесеңіз болады). 
қадамБіз құбырдың бір жағын қағаз желіммен жабыстырамыз, сонымен біздің құбыр дайын.
5 қадамБіз қалған қағаздан құбыр ұстағышын жасаймыз, сонда құбыр ұстағыштың ішінде қозғалады. 
6 қадамҚарындаш пен сызғыштың көмегімен 12×2см болатындай ұстағыштың өлшемін сызамыз. 
7 қадамҰстағышты кесіп, бір жағын желімдеңіз (сіз бүкіл бөлігін желімдей алмайсыз,өйткені төртбұрышты құбыр ішінде қозғалмайды) 
8 қадамҰстағышы бар төртбұрышты құбырымыз дайын, біз бір диаграмма үшін дәл осындай 5 дана жасаймыз.