experimentum.kz

2сынып2тоқсан

Жұмсақ сабыншалар

Жоба туралы ақпарат: Бұл жоба оқушылардың күнделікті өмірде кездесетін шамаларды (ұзындық, масса, көлем, уақыт) өлшеу және салыстыру дағдыларын дамытуды көздейді. Жоба барысында балалар нақты мөлшерде сұйықтық пен ұнтақтарды өлшеп, қосу, азайту және салыстыру арқылы душқа арналған желе сабын жасап үйренеді. Бөлім: Сандар және шамалар Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Шамалар және оларды өлшеу бірліктері Ұзындық (см, дм, м), масса (кг, ц), көлем/сыйымдылық (л), уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) шамаларының мәндерін салыстыру және осы шамалардың мәндерімен қосу/азайту/көбейту/бөлу амалдарын орындау.

Жұмсақ сабыншалар Read More »

Ауа кеңістікті толтыра ма?

Бұл жоба мұғалімнің демонстрациялық тәжірибесі ретінде жүргізіледі.Жобаның мақсаты – ауаның жылу әсерінен қалай кеңейетінін және оның бос кеңістікті қалай толтыратынын көрсету. Оқушылар тәжірибе арқылы газдың (ауа) қасиеттерін бақылайды және жылудың әсерінен ауаның қозғалысы мен көлемінің өзгеруін өз көздерімен көреді. Бөлім: Заттар және олардың қасиеттері Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Ауа Жылу өткізгіштікті және ауаның кеңістікті толтыру қасиетін зерттеу

Ауа кеңістікті толтыра ма? Read More »

Конвейерлік таспалы кинотеатр

Кинематографиялық тәжірибе жасау үшін аз көлемді конвейер таспасын қолданыңыз! Бұл өте оңай әрі қызықты. Әртүрлі суреттер салып, қозғалту арқылы ғана өз фильмдеріңізді түсіріңіздер. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) кіші бөлімдері Оқыту мақсаттары 5.1 күштер мен қозғалыс 2.5.1.1 әр түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықтағы қозғалысына мысалдар келтіру;

Конвейерлік таспалы кинотеатр Read More »

Керемет көпіршіктер

Курс туралы Бұл жобада оқушылар қарапайым құрылғылардан көпіршіктер жасауды үйренеді. Содан кейін осының негізінде көпіршіктердің пайда болуын зерттейді Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.2 Ауа 2.3.2.3 жылу өткізгіштігін және ауаның кеңістікті толтыру қасиеттерін зерттеу

Керемет көпіршіктер Read More »

Аяқтың анатомиялық моделі

Курс туралы Бұл жобада оқушылар адамның тірек-қимыл жүйесінің функцияларын зерттейді. Аяқтың анатомиясы мен қызметін зерттеңіз. Тірек-қимыл жүйесінің қызметін түсіну үшін олар аяқтың анатомиялық моделін жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.3 Адам 2.2.3.1 адамның тірек-қимыл аппаратының қызметін анықтау

Аяқтың анатомиялық моделі Read More »

Шарлардың қозғалысы

Курс туралы Бұл жобада оқушылар қозғалыс күші деген не және ол немен байланысты екенін біледі. Олар инерция заңы бойынша қозғалатын қолжетімді материалдардан шарлардың қозғалыс макетін жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1 Күштер мен қозғалыс 2.5.1.3 қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу;

Шарлардың қозғалысы Read More »

Судың аққыштығы

Курс туралы Егер сіз үйде ас үйде кран ашсаңыз, одан су ағып жатқанын көресіз. Судың негізгі қасиеттерінің бірі-пішінді бөлшектемей өзгерту мүмкіндігі, бұл аққыштық деп аталады. Бұл жобада оқушылар судың қасиеттері мен ағымдылығын зерттейді. Судың физикалық қасиеттері мен күйін білетін болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.3 Су 2.3.3.1 судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір форманың болмауы, аққыштығы);

Судың аққыштығы Read More »

Өсімдіктер жинағы

Курс туралы Жоба «Жиындар және олармен жасалатын амалдар» тақырыбын үйренудің негізін салуға арналған. Оқушылар әртүрлі өсімдіктермен танысады және өсімдіктерді екі топқа бөледі. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1 Жиындар және олармен операциялар 2.4.1.3 диаграммадағы жиындар мен олардың элементтерін белгілеу, жиындардың бірігуіне және қиылысуына жиындарға элементтердің тиістілігін анықтау

Өсімдіктер жинағы Read More »

Спирограф жасаймыз

Курс туралы Бұл жобада оқушылар абстрактілі ойлауды дамытады және спирограф моделін құрастыру арқылы жазық модельдеуді үйренеді. Сондай-ақ, оқушылар трафаретпен және циркульмен жұмыс істеуді үйренеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.4 Заттардың комбинациясы 2.4.4.1 қоршаған ортадағы заттардан “үш-үш” комбинациялар жиынтығын құру

Спирограф жасаймыз Read More »