1 апта

Мақсат

  • Логикалық ойлану қабілетін дамыту
  • Заттарды топтарға, жиынтықтарға бөлу қабілетін дамыту

Жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік шараларын оқыңыз [ қауіпсіздік ережелері ].

Мұғалімге арналған нұсқаулық 

Оқушыларға құрлық және су жануарлары туралы әңгімелеңіз. Материалда төменде көрсетілген суреттерді пайдаланып мысалдар келтіріңіз. Әрбір мысалдан кейін оқушылардан өз мысалдарын келтіруді сұраңыз.

Кіріспе

Құрлық жануарлары бұл өмірінің көп бөлігін жерде өткізетін жануарлар. «Құрлық» деген сөз жануардың суға мүлдем тимейтінін білдірмейді; бұл жануардың су астында өмір сүре алмайтынын айтады. Құрлықтағы жануарлардың мысалдары арыстан, жираф, қасқыр, сиыр, жылқы және т.б.

Су жануарлары бұл белгілі бір уақыт немесе бүкіл өмір бойы суда өмір сүретін жануарлар. Су жануарлары ауаны арнайы мүшелердің (желбез) көмегімен немесе тері арқылы тыныс алады. Су жануарларының мысалдары акулалар, теңіз жұлдыздары, дельфиндер, киттер және басқалар.

Су жануарларының ішінде суда да, құрлықта да еркін қозғалатындары бар. Мұндай жануарларға бақалар, пингвиндер, теңіз тасбақалары және қолтырауындар жатады. 

Жоба нұсқаулары

1-ші кезең.

Бұл кезеңде оқушыларға жануарлардың суретін салып, оларды топқа бөлуді ұсыныңыз.

1. А4 қағазын кішкене бөліктерге бөліп, кесіңіз (10 бөлікке). Алынған бөліктерді оқушылар топтарына таратыңыз.

2. Оқушылар қағаздарға жануарлардың суретін салуы қажет. Әр оқушыны жануарлар топтарына қарай бөліңіз:

  • құрлықта мекендейтін
  • су астында мекендейтін
  • құрлықта және су астында еркін қозғала алатын

Әр оқушы әр жануарлар мекендейтін топтан кем дегенде екі жануардың суретін салуы керек. Оқушылардан өздері салған жануарлардың атын суреттің астында жазуды сұраңыз. Бояу үшін түрлі-түсті қарындаштарды пайдаланыңыз.