experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым

Жоба контент

Биология

Құлпынай ДНҚ-сын бөліп алу

Бұл жобада оқушылар қарапайым құлпынайдан ДНҚ бөліп алу секілді қызықты тәжірибе жүргізу арқылы молекулалық биология әлеміне қадам басады! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Тұқымқуалау және өзгергіштік 7.2.4.4 генетикалық материал  – хромосомалардағы дезоксирибонуклеин қышқылының (ДНҚ) рөлін түсіндіру7.2.2.1 организмдердің әртүрлі түрлеріндегі хромосомалардың санын салыстыру;

Құлпынай ДНҚ-сын бөліп алу Read More »

Лабораториялық жұмыс №11: «Соқыр дақты анықтау»

Сипаттамасы: Бұл жұмыста оқушылар соқыр дақты табу арқылы көру жүйесінің құпияларын ашады, сонымен қатар көздің түстерді қабылдау қасиетін зерттейді. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Координация және реттелу Таяқшалар мен құтышалардың, түкшелі жасушалардың құрылымы мен қызметі. Зертханалық жұмыс: “Соқыр дақты анықтау, түстерді араластыру тәжірибесі, ауа және сүйек өткізгіштігі”. 8.1.7.3 көру және есту рецепторларының құрылымын олардың функцияларымен байланыстыру

Лабораториялық жұмыс №11: «Соқыр дақты анықтау» Read More »

Лабораториялық жұмыс №10: «Есту өткірлігін анықтау»

Сипаттамасы: Сіз қаншалықты жақсы еститініңізді білгіңіз келе ме? Бұл жұмыста біз адамның есту өткірлігін өлшеуді үйренеміз. Бұл дегеніміз, біз қаншалықты тыныш дыбыстарды ести алатынымызды білетін боламыз. Есту өткірлігін есептеу үшін біз арнайы аудиофайлдар тыңдап, шекті деңгейді анықтаймыз. Шекті деңгей-бұл үнді ести алатын ең төменгі дыбыс деңгейі. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Координация және реттелу Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Есту бұзылыстарының себептері. Есту мүшесінің гигиенасы. Лабораториялық жұмыс “Есту қабілетінің ерекшеліктерін зерттеу (есту өткірлігін анықтау)” 8.1.7.2 есту қабілетінің ерекшеліктерін зерттеу және есту гигиенасының ережелерін сипаттау

Лабораториялық жұмыс №10: «Есту өткірлігін анықтау» Read More »

Лабораториялық жұмыс №8: «Митоз»

Сипаттамасы: Митозды бақылау үшін пияз тамырұшының микропрепаратын дайындау – бұл оқушыларға жасушалардың бөлінуінің күрделі процесін өз көздерімен көруге мүмкіндік беретін қызықты тәжірибе. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Жасуша циклі Митоз. Митоз фазалары. Лабораториялық жұмыс «Пияз тамыр ұшындағы жасушалардан митозды зерттеу». 9.2.2.2 митоз фазаларын сипаттау

Лабораториялық жұмыс №8: «Митоз» Read More »

Лабораториялық жұмыс №14: «Бактерияға қарсы антисептик әсері»

Сипаттамасы:  Бұл тәжірибе оқушыларға бактерияға қарсы, антисептикалық және дезинфекциялық құралдар әлемін зерттеудің практикалық тәжірибесін ұсынады, Олар әртүрлі сұйықтықтардың микробтарға қарсы тиімділігін тексереді. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Микробиология және биотехнология Патогендермен күресу жолдары. Бактерияның антибиотиктерге төзімділігі. Зертханалық жұмыс “Антибиотиктерді, антисептиктерді және дезинфекциялау құралдарын қолдануды зерттеу” 7.4.3.3 антибиотиктерді, антисептиктерді және дезинфекциялау құралдарын қолдануды сипаттау

Лабораториялық жұмыс №14: «Бактерияға қарсы антисептик әсері» Read More »

Лабораториялық жұмыс №12: «Бактерия дақылдарын өсіреміз»

Сипаттамасы:  Бұл зертханалық жұмыста оқушылар бактерия дақылдарының өсуін бақылай алады. Бактериялар-бұл барлық ортада, соның ішінде ауа, су және топырақта болатын бір жасушалы тірі организмдер. Олар заттар мен энергия айналымына қатысу арқылы табиғатта маңызды рөл атқарады. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Микробиология және биотехнология Пішіні бойынша бактериялардың әртүрлілігі. Бактериялардың таралуы. Бұршақ дақылдарының тамырларындағы түйінді өсімдіктер. 7.4.3.1 бактериялардың әртүрлі формаларын сипаттау

Лабораториялық жұмыс №12: «Бактерия дақылдарын өсіреміз» Read More »

Лабораториялық жұмыс №13: «Ірімшік пен йогурт қалай жасалынады?»

Сипаттамасы:  Зертханалық жұмыс барысында оқушылар ашытылған сүт өнімдерін өндіру туралы білім алады. Олар бұл процестегі бактериялардың атқаратын рөлі туралы білетін болады: сүттегі лактозаны ыдыратып, оны өзіне тән дәмі мен хош иісі бар ашытылған сүт өнімдеріне айналдырады. Сонымен қатар, оқушылар йогурт пен ірімшікті өз бетінше жасай алады. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Микробиология және биотехнология Бактериялардың қолданылуы.Табиғаттағы және адам өміріндегі бактерияның маңызы. Лабораториялық жұмыс: Йогурт және ірімшік өндірісін зерттеу 7.4.3.2 йогурт және ірімшік өндірісін зерттеу

Лабораториялық жұмыс №13: «Ірімшік пен йогурт қалай жасалынады?» Read More »

Лабораториялық жұмыс №11: «Жылдық сақиналар»

Жылдық сақиналар ағаштардың өмірі туралы құнды ақпарат көзі болып табылады. Оларды ағаштардың, ормандардың және қоршаған ортаның тарихын зерттеу үшін пайдалануға болады. Оқушылар картоннан жасалған пазлмен жұмыс барысында ағаш сақиналарының құрылымы туралы зерттеп, алған білімдерін бекіте алады. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Микробиология және биотехнология Организмдердің жеке дамуы туралы түсінік. Жануарлар мен өсімдіктердегі онтогенез кезеңдері. Бөліну, өсу, көбею, қартаю. Өсімдіктердің өсуі. Сабақтың ұзындығы мен жуандап өсуі. Камбийдің рөлі. Жылдық сақиналар. 7.2.3.1 организмдердің өсуі мен даму процестерін сипаттау; 7.2.3.2 өсімдіктердің ұзындығы мен қалыңдығының өсу процесін зерттеу

Лабораториялық жұмыс №11: «Жылдық сақиналар» Read More »

Лабораториялық жұмыс №10: «Өсімдіктердің вегетативті көбеюі. Көкөністерді ас үй қалдықтарынан қайта өсіреміз»

Ас үй қалдықтары жаңа өсімдіктердің көзі бола алады. Бұл тәжірибе өсімдіктердің вегетативті көбеюі және оларды одан әрі өсіру үшін көкөніс қалдықтарын пайдалану мүмкіндігін зерттеуге бағытталған. Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары Көбею. Өсу және даму Вегетативті көбею, оның түрлері және табиғаттағы биологиялық рөлі. Өсімдік шаруашылығында вегетативті көбеюді қолдану. Қалемшелер, мұртшалар, телу, ұлпалар арқылы көбеюі. 7.2.1.2 өсімдіктердегі вегетативті көбею әдістерін салыстыру

Лабораториялық жұмыс №10: «Өсімдіктердің вегетативті көбеюі. Көкөністерді ас үй қалдықтарынан қайта өсіреміз» Read More »