experimentum.kz

Ағымдағы күй
Тіркелмеген
Баға
Жазылым

Жоба контент

Жаратылыстану

Жанартау

Бұл жобада оқушылар жер бетінің үлкен элементтерін зерттейді. Жанартау атқылауының себебін зерттеңіз. Жанартау мен оның атқылауының демонстрациялық моделін жасаңыз. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1 жер. Жер бетінің элементтері 4.4.1.1 жер бетінің ірі элементтерін атау және сипаттау

Жанартау Read More »

3D голограммасы

Бұл жобада оқушылар қарапайым материалдардан 3D голограммасын жасап оны қай жерде қолдануға болатынын түсінеді. Сонымен қатар Paint бағдарламасы арқылы өздері қалаған суреттің 3D голограммасын қалай шығаруға болатынын үйренеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.1 Компьютерлік желілер арқылы ақпарат алмасу 4.3.1.2 Тапсырманы шешу үшін интернет қызметтерін пайдаланыңыз

3D голограммасы Read More »

Гидропоника (Kaz)

Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар өсімдіктерді топырақсыз жасанды ортада өсіру әдісімен, яғни гидропоникамен танысады. Гидропоникалық жүйені өздігінен жасайды, жасанды қоректік ортаға қосады және өсімдіктерді өсіреді.

Гидропоника (Kaz) Read More »

Қазақтың ұлттық аспабы сыбызғы

Бұл жобада оқушылар дыбыстың шығуы және дыбыстағы кедергілерді түсіну үшін қазақтың ұлттық аспабының өзіндік ерекше түптұлғасын жасап көреді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.3 Дыбыс 4.5.3.1 белгілі бір кедергілердің дыбыс деңгейі мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру

Қазақтың ұлттық аспабы сыбызғы Read More »

Телефон арқылы қалай анимациялық фильм жасауға болады?

Бұл жобада оқушылар өз телефондарында кадрлық анимация жасайды. Олар кадрлық анимацияны құру техникасын үйренеді және өз ойынан хикая құрастырып анимация түрінде корсете алады. Кадрлық анимация – оқушыларды кино түсіру әлемімен таныстырудың тамаша тәсілі.

Телефон арқылы қалай анимациялық фильм жасауға болады? Read More »

Ұшатын көбелек

Бұл жобада оқушылар ұшатын көбелекті жасайды. Көбелек жайлы түсінік қалыптастырады. Көбелектің ұшу механизмін анықтайды. Сонымен қатар, осы жобаны жасау барысында оқушыларға көбелек жайлы қызықты ақпараттарды айтуға болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.2 Жануарлар 4.2.2.7 жойылу қаупінде тұрған жануарларға мысалдар келтіру4.2.2.8 ұлттық парктер мен қорықтарды құру мақсаттарын түсіндіру

Ұшатын көбелек Read More »

Саусақ іздері тұқым қуалайды ма?

Сіз қол тигізген барлық нәрседе саусақ іздерін қалдырғаныңызды білесіз бе? Егер сіздің қолдарыңыз өте лас болса, бұл анық, өйткені сіз оларды көре аласыз. Оларды осы жобада көрінетін етіп жасаңыз және саусақ іздерін жинаңыз! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 1.1. Ғылым мен зерттеушілердің рөлі 4.1.1.1 өз ойлары негізінде зерттеулердің өзекті бағыттарын анықтау

Саусақ іздері тұқым қуалайды ма? Read More »

Лабиринт ойыны

Бұл жобада оқушылар қарапайым материалдар мен магниттердің қасиеттерін қолдана отырып, лабиринт ойынын жасайды. Бұл жоба магнетизмді зерттеудің қызықты тәсілі. Оқушылар магнетизмнің қалай жұмыс істейтінін және неге магниттер тек белгілі бір материалдарды тартатынын зерттейді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.6 Магнетизм 3.5.6.1 магнит көмегімен түрлі металдардың магниттелуін зерттеу

Лабиринт ойыны Read More »

Сызбаларыңызды машинамен қайталаңыз

Сіз сутертті үленірек немесе кіші етіп көшіріп көргіңіз келіп пе еді? Егер сіз өзіңіздің суретіңізді үлкен немесе кіші көшірмесін жасауға тырыссаңыз, бөлшектерді дұрыс жеткізу өте қиын екенін түсінген боларсыз. Алайда, бұо жағдайда, пантограф деп аталатын машина көмектесе алады. Ол жоғары немесе төмен масштабтауға немесе бірдей мөлшерде жасауға болатын көшірмелерді жасайды. Бұл сабақта сіз өзіңіздің пантографыңызды жасайсыз, содан кейін сызбаларыңызды қайталайсыз. Оның сызбаларды қалай үлкейтетінін, кішірейтетенін немесе төңкеретінін түсінуге болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.1-Күштер мен қозғалыс 3.5.1.4 күш әрекетінің бағытын анықтау

Сызбаларыңызды машинамен қайталаңыз Read More »