experimentum.kz

Жаратылыстану

Термоқорап & Lunch-box

Бұл жобада оқушылар жылу / жылу өткізгіштік / жылу оқшаулағыш материалдар сияқты терминдермен танысады. Әр түрлі материалдардың жылу өткізгіштігін зерттейді. Осының негізінде, оқушылар температураны сақтайтын Термоқорап & Lunch-box жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.4 Жылу 4.5.4.1 әртүрлі материалдардың жылу өткізгіштігін зерттеу

Термоқорап & Lunch-box Read More »

Сазбалшықтан жасалған жинақ сандықша

Бұл жобада оқушылар пайдалы қазбалар жайлы және олардың қолдану аймағымен танысады. Сондай-ақ, эксперимент барысында, пайдалы қазбалардың кейбір қасиеттерін өздігінен анықтайды. Сазбалшықты қолдана отырып, қазақтың ұлттық элементерімен, қазақ үй пішінді “жинақ сандықшасын” жасайды. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.4 Табиғи ресурстар 4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әк, саз, мұнай, гранит, көмір)қолданылу саласын анықтау4.3.4.2 картада Қазақстанның негізгі пайдалы қазбаларының кен орындарын көрсету4.3.4.3 пайдалы қазбаларды сақтау және ұқыпты пайдалану жолдарын ұсыну

Сазбалшықтан жасалған жинақ сандықша Read More »

Жанартау

Бұл жобада оқушылар жер бетінің үлкен элементтерін зерттейді. Жанартау атқылауының себебін зерттеңіз. Жанартау мен оның атқылауының демонстрациялық моделін жасаңыз. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 4.1 жер. Жер бетінің элементтері 4.4.1.1 жер бетінің ірі элементтерін атау және сипаттау

Жанартау Read More »

3D голограммасы

Бұл жобада оқушылар қарапайым материалдардан 3D голограммасын жасап оны қай жерде қолдануға болатынын түсінеді. Сонымен қатар Paint бағдарламасы арқылы өздері қалаған суреттің 3D голограммасын қалай шығаруға болатынын үйренеді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 3.1 Компьютерлік желілер арқылы ақпарат алмасу 4.3.1.2 Тапсырманы шешу үшін интернет қызметтерін пайдаланыңыз

3D голограммасы Read More »

Гидропоника (Kaz)

Жоба туралы ақпарат Бұл жобада оқушылар өсімдіктерді топырақсыз жасанды ортада өсіру әдісімен, яғни гидропоникамен танысады. Гидропоникалық жүйені өздігінен жасайды, жасанды қоректік ортаға қосады және өсімдіктерді өсіреді.

Гидропоника (Kaz) Read More »

Қазақтың ұлттық аспабы сыбызғы

Бұл жобада оқушылар дыбыстың шығуы және дыбыстағы кедергілерді түсіну үшін қазақтың ұлттық аспабының өзіндік ерекше түптұлғасын жасап көреді. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 5.3 Дыбыс 4.5.3.1 белгілі бір кедергілердің дыбыс деңгейі мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру

Қазақтың ұлттық аспабы сыбызғы Read More »

Телефон арқылы қалай анимациялық фильм жасауға болады?

Бұл жобада оқушылар өз телефондарында кадрлық анимация жасайды. Олар кадрлық анимацияны құру техникасын үйренеді және өз ойынан хикая құрастырып анимация түрінде корсете алады. Кадрлық анимация – оқушыларды кино түсіру әлемімен таныстырудың тамаша тәсілі.

Телефон арқылы қалай анимациялық фильм жасауға болады? Read More »

Ұшатын көбелек

Бұл жобада оқушылар ұшатын көбелекті жасайды. Көбелек жайлы түсінік қалыптастырады. Көбелектің ұшу механизмін анықтайды. Сонымен қатар, осы жобаны жасау барысында оқушыларға көбелек жайлы қызықты ақпараттарды айтуға болады. Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 2.2 Жануарлар 4.2.2.7 жойылу қаупінде тұрған жануарларға мысалдар келтіру4.2.2.8 ұлттық парктер мен қорықтарды құру мақсаттарын түсіндіру

Ұшатын көбелек Read More »

Саусақ іздері тұқым қуалайды ма?

Сіз қол тигізген барлық нәрседе саусақ іздерін қалдырғаныңызды білесіз бе? Егер сіздің қолдарыңыз өте лас болса, бұл анық, өйткені сіз оларды көре аласыз. Оларды осы жобада көрінетін етіп жасаңыз және саусақ іздерін жинаңыз! Үлгілік оқу бағдарламасының (МЖМБС) бөлімшелері Оқу мақсаттары 1.1. Ғылым мен зерттеушілердің рөлі 4.1.1.1 өз ойлары негізінде зерттеулердің өзекті бағыттарын анықтау

Саусақ іздері тұқым қуалайды ма? Read More »